General Data Protection Regulation (GDPR)

Valentin Avram • feb. 17, 2019
contact@helloweb.ro

Respectarea si protejarea datelor personale online

Confidentialitatea online este importanta pentru noi toti. Este deosebit de relevant astazi, avand in vedere aplicarea Regulamentului Uniunii Europene privind protectia generala a datelor (GDPR). Aceasta lege privind confidentialitatea, aplicabila in UE si in orice companie care are clientii in UE, are un efect direct si imediat asupra modului in care companiile online colecteaza si stocheaza date.

Inainte sa intram in detaliile GDPR, vreau sa stiti ca Hello Web va ofera tot suportul necesar pentru ca website-urile voastre sa fie conforme cu GDPR. Tot ceea ce aveti nevoie este inclus in platforma noastra si este disponibil pentru fiecare site Hello Web, usor de personalizat si de utilizat.

Potrivit GDPR, site-urile web trebuie sa protejeze confidentialitatea vizitatorilor online. Asta inseamna ca, in calitate de manageri sau proprietari de website-uri trebuie sa:

-informati vizitatorii atunci cand informatiile cu caracter personal sunt colectate si stocate,

-explicati modul in care vor fi utilizate datele colectate,

-oferiti metode clare prin care se pot sterge toate datele colectate de la vizitatorii site-ului, la cerere.

Aratand clientilor ca sunteti pregatiti pentru a respecta aceasta noua lege de confidentialitate, vizitatorii site-ului au o experienta mai sigura si prezentati mai multa incredere.

Sa o luam de la inceput. Ce este GDPR?

Regulamentul general privind protectia datelor (GDPR) este o reglementare in Uniunea Europeana (UE) menita sa consolideze si sa unifice protectia vietii private si a datelor cu caracter personal pentru toate persoanele din UE. Conform euprivacy.org, GDPR reprezinta Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) http://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

GDRP a fost publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L119/4 mai 2016, a intrat in vigoare la 25 mai 2016 si a devenit aplicabil din 25 mai 2018 la nivelul intregii Uniuni Europene. GDPR contine un set de reguli menite sa ofere cetatenilor mai mult control asupra datelor care sunt de natura sa ii identifice.

Pe cine afecteaza GDPR?

GDPR se aplica organizatiilor din cadrul UE, precum si organizatiilor din afara UE care ofera bunuri sau servicii sau monitorizeaza comportamentul persoanelor din UE. Se aplica tuturor societatilor care prelucreaza si detin datele personale ale persoanelor care locuiesc in UE, indiferent de locatia companiei.

"Datele personale" se refera la orice informatie care poate fi utilizata pentru identificarea directa sau indirecta a unei persoane. Poate fi orice, de la un nume, o fotografie, o adresa de e-mail sau informatii bancare, la postarile pe site-urile de retele sociale, informatii medicale sau o adresa IP a computerului.

Trebuie retinut ca prelucrarea datelor cu caracter personal este legala daca are unul dintre temeiurile expres identificate in GDPR, cum ar fi (a) persoana vizata si-a dat consimtamântul; (b) datele sunt necesare pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte; (c) indeplinirea unei obligatii legale a societatii sau (d) prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime ale societatii.

Hello Web si GDPR

Hello Web ia in serios protectia datelor cu caracter personal si dreptul la confidentialitate online si am inteles scopul acestui regulament UE pentru a consolida si unifica protectiile pentru persoanele din jurisdictia lor. La Hello Web am finalizat o analiza amanuntita a impactului GPDR pentru a asigura conformitatea si am facut toate ajustarile necesare pentru produsele, serviciile si documentatia noastra pentru a asigura respectarea deplina a GDPR. Aceasta ofera clientilor Hello Web un control mai mare asupra datelor lor personale si ofera instrumentele necesare pentru protejarea informatiilor vizitatorilor online.

Cum asigura Hello Web respectarea deplina a GDPR?

Am efectuat un audit de securitate pentru a ne asigura ca toate masurile de securitate si protocoalele noastre sunt conforme cu GDPR. Fiecare companie are obligatia de a pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru asigurarea unui nivel de securitate corespunzator. Metode de securizare a datelor cu caracter personal includ criptarea, capacitatea de a asigura confidentialitatea, integritatea, disponibilitatea si protectia continua a sistemelor si serviciilor de prelucrare.

Ce poti face tu

ASIGURA-TE CA AI O BUNA CONFIGURARE A CODULUI

Configuratia gresita a securitatii unui website cuprinde mai multe tipuri de vulnerabilitati, toate centrate pe lipsa de intretinere sau pe o lipsa de atentie la configuratia aplicatiilor web. O configuratie sigura trebuie definita si implementata pentru aplicatie, server de aplicatii, server web, server de baze de date si platforma. Configuratia defectuoasa a securitatii ofera acces hackerilor la date sau caracteristici private si poate duce la un compromis complet al sistemului. Hello Web foloseste un web builder avansat, cu masuri de protectie implementate si ofera fiecarui client acces la web builder pentru a-si crea si modifica fiecare pagina a website-ului. Prin serviciile de asistenta si mentenanta incluse in fiecare pachet de servicii , ne asiguram ca nu vor exista vulnerabilitati in codul website-urilor clientilor nostri.

PASTRATI-VA WEBSITE-UL ACTUALIZAT

Este crucial sa pastrati la zi toate platformele sau scripturile pe care le-ati instalat. Hackerii tintesc in mod agresiv deficientele de securitate in soft-urile web populare si programele trebuie sa fie actualizate cu patch-uri de securitate. Este important sa mentineti si sa actualizati fiecare produs software pe care il utilizati. Hello Web se ocupa de mentinerea si actualizarea fiecarui website creat pentru a fi mereu protejati impotriva celor mai noi tipuri de atacuri. Vom oferi mereu asistenta atunci cand exista vulnerabilitati in website-urile clientilor nostri.

ACORDATI IMPORTANTA PAROLELOR

Este important sa folositi parole puternice. Hackerii utilizeaza frecvent software sofisticat care utilizeaza algoritimi pentru a sparge parolele. Pentru a fi protejati, parolele trebuie sa fie complexe, continand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale. Cel mai bine este ca parolele sa aiba cel putin 10 caractere. Aceasta politica de parole trebuie mentinuta in intreaga companie.

SECURIZATI FIECARE PAGINA

Utilizati criptarea SSL in paginile website-ului. SSL permite transmiterea sigura a informatiilor sensibile, cum ar fi numerele cartilor de credit, informatii personale precum datele de conectare. Informatiile introduse pe o pagina sunt criptate, astfel incat orice terta parte care ar putea sa o intercepteze nu are acces. Acest lucru ajuta la prevenirea accesului hackerilor la acreditarile voastre sau la alte date private. Hello Web ofera fiecarui website creat protectie prin certificate SSL, ce sunt mentinute si prelungite la termen. Citeste mai mult in articolul nostru despre HTTPS.

UTILIZATI UN HOSTING SIGUR

Alegerea unei companii de web hosting sigure si cunoscute este foarte importanta pentru securitatea website-ului. Asigurati-va ca alegeti o companie de hosting care este constienta de amenintari si este dedicata pastrarii site-ului securizat. Compania ce ofera gazduire web ar trebui, de asemenea, sa va usureze restaurarea in cazul in care site-ul este infectat. Alegeti un partener care ofera asistenta tehnica permanenta ori de cate ori este necesar. Hello Web ofera pachete complete de servicii ce includ crearea unui website plus hosting securizat pe servere Amazon (AWS), ce asigura flexibilitatea necesara fiecarei afaceri in crestere. Citeste mai mult in pagina dedicata serviciilor de hosting.

SCANATI SITE-UL PENTRU VULNERABILITATI

Este important sa efectuati in mod regulat scanari de securitate web pentru a verifica vulnerabilitatile site-ului si ale serverului. Verificarile de securitate ar trebui efectuate periodic cat si dupa orice modificare sau adaugire la componentele web. Hello Web efectueaza periodic scanari de securitate pentru website-urile clientilor nostri pentru ca tu sa te ocupi de afacerea ta stiind ca website-ul tau este mereu protejat si mentinut.

Iata cateva informatii utile in plus, pentru ca website-urile voastre sa fie conforme cu GDPR:


  • Orice solicitare de date despre utilizator (inclusiv cookie-urile) trebuie sa includa acum obligatoriu ‘opt-in’ prin afirmarea consimtamantului / interesului legitim.
  • Asigurati-va ca exista un formular de tip pop-up sau notificare web legata de politica de confidentialitate actualizata.
  • Asigurati-va ca toate formularele online au o politica stricta de inscriere iar utilizatorul are optiunea de a indica modul in care doreste sa fie contactat (telefon / email).
  • Asigurati-va ca utilizatorul are o caseta de selectare complet separata pentru a declara ca este de acord cu termenii si conditiile.
  • Asigurati-va ca termenii si conditiile site-ului / politica de confidentialitate reflecta in mod explicit colectarea, transmiterea si stocarea datelor personale.
  • Utilizatorului trebuie si i se ofere moduri simple si clare de a schimba frecventa sau de a renunta la orice comunicare de marketing.

Politicile organizationale ale Hello Web, in special politicile noastre privind securitatea datelor si confidentialitatea datelor, acopera ceea ce este cerut de GDPR. Personalul nostru este pe deplin constient de necesitatea unei securitati puternice a datelor si a practicilor de confidentialitate in intreaga companie. Acesta este un proces continuu si il vedem ca un factor cheie pentru succesul nostru in acest proiect. Hello Web documenteaza si dezvolta toate procedurile operationale necesare pentru a sustine dreptul unui individ de a revedea datele private pe care le stocam, dreptul de a fi uitat etc.

Tema mai larga a securitatii datelor este mai degraba un angajament pe termen lung decat un proiect unic. Nu este de ajuns sa instalezi un widget care te informeaza despre datele colectate. Hello Web isi mentine angajamentul fata de securitatea si confidentialitatea datelor si ne asiguram ca toti clientii nostri sunt protejati intr-un peisaj permanent in schimbare al reglementarilor si amenintarilor din lumea reala. In acest sens, am activat urmatoarele functii pentru clientii nostri:


  • Puteti crea cu usurinta o pagina de confidentialitate pentru a va permite sa comunicati in mod clar si transparent informatiile despre prelucrarea datelor personale ale utilizatorilor dvs.
  • Formularele de contact pot include acum notificari convenabile pentru a colecta consimtamantul vizitatorilor site-ului pentru a procesa raspunsurile formularului.
  • Dreptul utilizatorilor dvs. de a fi uitat poate fi realizat cu ajutorul sectiunii ‘ Raspunsuri formular’ din platforma web.

Cum trimiteti intrebari, preocupari sau probleme legate de GDPR?

Daca aveti intrebari despre Hello Web si GDPR sau doriti sa raportati o problema asociata, contactati asistenta Hello Web cat mai curand posibil prin e-mail, la contact@helloweb.ro, mentionand "Confidentialitatea datelor si GDPR" in subiect.

De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
Mai multe articole

Vrei sa afli mai multe informatii sau sa intri in legatura cu noi?

Contacteaza-ne acum si vom analiza proiectul tau pentru a-ti oferi o solutie ce te va incanta. Intelegem ca gestionarea unei prezente online de succes poate fi dificila, de aceea suntem alaturi de clientii nostri la fiecare pas. 
CONTACT
De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Un tur virtual este o simulare a unei locatii existente, de obicei compus dintr-o secventa de videoclipuri sau imagini statice panoramice, ce pot fi vizualizate in orice directie, la 360 de grade . Turul poate utiliza, de asemenea, alte elemente multimedia, cum ar fi efecte sonore, muzica, naratiune si text. Imaginati-va ca mergeti intr-o locatie (un restaurant, un magazin, un apartament, o expozitie sau orice alt spatiu) pentru prima data. Aruncati o privire in jur. Faceti un pas mai aproape de obiectele pe care le vedeti. Treceti prin camere. Acum imaginati-va ca faceti toate acestea pe ecranul computerului sau pe un smartphone - acest lucru se numeste tur virtual. Un tur virtual este conceput pentru a oferi spectatorului o vedere 3D foarte aproape de realitate, facandu-l popular in industria imobiliara, unde poate fi prezentata cumparatorilor interesati o vedere 3D realista a unei case sau proprietati. Cine are nevoie de un tur virtual? Tururile la 360° sunt utilizate foarte mult in scopuri educationale si comerciale si de ele pot beneficia toate tipurile de companii care prezinta un spatiu si astfel transmit incredere, isi imbunatatesc rezultatele online si isi ating obiectivele offline. Cel mai important, tururile la 360 ° functioneaza atat pentru companii de renume mondial, cat si pentru companii mici. Cu un tur de 360 ​​° puteti prezenta interiorul si detaliile spatiului si chiar puteti transmite atmosfera. Un tur virtual pentru prezentarea unui loc de joaca sau parc de aventura va oferi celor interesati de face o vizita o vedere completa asupra spatiilor de joaca. Un tur virtual creste rezervarile online pentru hoteluri si restaurante si ajuta companiile imobiliare. Expozitiile sau showroom-urile pot prezenta in detaliu exponatele iar vizitatorii online afla imediat detalii despre produsele expuse. Agentiile de design interior pot arata spatiile create in galerii 360° complete. Pentru crearea fotografiilor 360° si a tururilor virtuale, lucram doar cu aparaturi profesionala dar ne mentinem preturile foarte accesibile si ne asiguram ca fiecare client este multumit de rezultatele obtinute. Puteti programa un apel telefonic cu noi pentru a discuta detaliile sau completati formularul de contact si afla detaliile exacte a ceea ce implica realizarea unui tur virtual pentru spatiile voastre. Lasati clientii sa va descopere spatiul online prin tururi virtuale 360°.
De către Valentin Avram 10 Apr, 2019
Schimbarea rapida de comportament a consumatorilor catre online si catre dispozitivele mobile ii dezavantajeaza pe jucatorii mai mici ce se adapteaza cu greu. Pensiunile trebuie sa aiba website-uri care sa functioneze perfect pe desktop, tableta si mobil, atat din punct de vedere al design-ului cat si al functionalitatii, al fluxului online. Hello Web vine in sprijinul pensiunilor cu solutii conform bugetului lor si cu rezultate reale.
De către Valentin Avram 04 Apr, 2019
Comisionul mediu luat de Booking.com, Expedia, Hotels.com, LastMinute.com sau alte agentii de turism online (OTA) este de aproximativ 10-25%. Dar poate ajunge pana la 45% pe baza diversilor factori pe care ii voi explica in acest articol. Desi este un cost foarte mare pentru hotelieri, aceste comisioane trebuie vazute atat ca pretul platit pentru clientii ce rezerva locatia pe site-ul OTA cat si costul de marketing pentru vizibilitatea si rezervarile directe.
De către Valentin Avram 01 Apr, 2019
Cream website-uri pentru pensiuni si hoteluri mici care ajuta afacerea cu adevarat, fara costuri care sa puna presiune pe afacere, mereu conform bugetului pensiunii si mereu aducand valoare.
De către Valentin Avram 27 Mar, 2019
Rezervarile directe online sunt foarte importante pentru afacerile din industria ospitalitatii. De aceea folosim cele mai bune tehnologii pentru a oferi hotelurilor mici si mijlocii din Romania website-uri ce includ un sistem de rezervari on-line intuitiv si puternic, care sa genereze rezervari directe.
Mai multe articole
Share by: