Modul de lucru - website pentru pensiuni

Valentin Avram • apr. 10, 2019
contact@helloweb.ro

Scopul website-ului, solutia noastra, modul de lucru

Aspecte generale

Pensiunile agroturistice sunt locuri bogate in povesti, pline de caracter, cu mic dejun delicios si paturi confortabile si merita un website care sa ajute la promovarea si sustinerea afacerii. Schimbarea rapida de comportament a consumatorilor catre online si catre dispozitivele mobile ii dezavantajeaza pe jucatorii mai mici ce se adapteaza cu greu. Hotelurile si pensiunile trebuie sa aiba website-uri care sa functioneze perfect pe desktop, tableta si mobil, atat din punct de vedere al design-ului cat si al functionalitatii, al fluxului online. Hello Web vine in sprijinul pensiunilor cu solutii conform bugetului lor si cu rezultate reale.

Fiecare pensiune trebuie să dezvolte o prezență web actualizată si are nevoie de un website modern, mobil, care să demonstreze punctele forte ale pensiunii ca fiind un tip de afacere orientata spre client și care să atragă potențialii clienți care doresc să găsească mai multe informații despre locatie, camere, servicii, imprejurimi, poze și informații de contact. În plus, pensiunile trebuie să obtina noi oaspeti prin intermediul internetului.

Scopul website-ului

Înțelegem că dezvoltarea afacerilor in turism se învârte în jurul stabilirii și menținerii relațiilor cu oaspetii. Prin prezentarea autenticitatii fiecarei pensiuni, unele dintre aceste relații se vor transforma în afaceri, iar unele relații vor deveni surse de referință. În plus, Internetul a devenit o sursă sigură de a genera clienți pentru industria ospitalitatii. In final, scopul website-ului este de a aduce oaspeti cazati in pensiune. Obiectivul unui site este de a ajuta compania să stabilească și să mențină relații importante cu clienții potențiali și existenți.

În plus, site-ul va încerca să genereze trafic legat de căutările pe Internet ale clientului și să transforme traficul în potențiali clienți. Informarea și educarea au un efect puternic în construirea încrederii, iar site-ul dvs. este principalul atu al pensiunii pentru a publica aceste informații si atrage noi oaspeti.

Solutia noastra

Vă recomandăm să aveti un website cu un design personalizat pentru a transmite frumusetea, autenticitatea si serviciile pe care pensiunea le ofera oaspetilor săi. Acest website trebuie sa fie responsive (design perfect pe desktop, tableta si mobil) si usor de folosit.

Am creat un exemplu de website responsive pentru o pensiune, denumita de mine “ Pensiunea ANTREC” . Prin acest website demonstrativ doresc sa va arat un exemplu de design responsive (desktop, tableta si mobil) gandit pentru a atrage clienti.

Pentru a vedea exemplul accesati link-ul:

https://editor.helloweb.ro/preview/172d42aa

Veti vedea in partea de sus a pagii, 4 butoane, care va prezinta design-ul pentru desktop, tableta, mobil sau toate la un loc, asa cum se vede initial. Folositi butoanele pentru a vedea fiecare versiune a website-ului in mod separat, sau lasati cele 3 versiuni in acelasi timp si parcurgeti website-ul pe fiecare in parte.

Pentru a vedea sistemul de management al continutului , accesati link-ul:

https://editor.helloweb.ro/login

Folositi:

Email : contact@helloweb.ro

Parola : *************

Va rugam sa ne contactati pentru a primi parola si accesa editorul de pagini, pentru a va explica pe scurt fiecare buton si modul in care puteti modifica continutul si adauga pagini si sectiuni. Consider ca platforma noastra va face editarea site-ului si scrierea de articole o adevarata placere. Veti descoperi cat de usor este sa creati pagini, sa prezentati oferte si noutati.

Valentin Avram - Manager Hello Web / contact@helloweb.ro / 0720.891.800

Solutia noastra de dezvoltare website-uri ne permite sa cream pagini web atractive atat pentru clienti cat si pentru Google, iar editarea continutului, adaugarea de sectiuni si pagini noi va fi usoara si clara. In plus, vom fi alaturi de clientii nostri in fiecare luna cu gazduirea website-ului, suport si asistenta permanenta. Aceasta este promisiunea noastra!

Dorim sa oferim pensiunilor un nou website care va fi creat pentru a:

▪ permite oaspetilor dvs. potențiali să cerceteze informații și să evalueze posibilitatea petrecerii unui sejur la pensiunea dvs.

▪ genera trafic și întrebări despre serviciile dvs., tipurile de camere, atractiile locale etc.

▪ incuraja potențialii clienți să vă contacteze pentru a discuta despre urmatoarea lor vacanta

▪ instila încrederea în pensiunea dvs. și serviciile sale prin crearea unei imagini frumoase (brand)

▪ urmări performanța site-ului și obtine rapoarte importante despre utilizatorii online, cum ar fi traficul, sursele de trafic, cele mai populare pagini și rezultatele generate.

În plus, website-urile create de noi includ si următoarele caracteristici "în spatele scenei" care vor fi integrate in fiecare site creat pentru pensiuni:

▪ SEO: cream o arhitectura solida a site-ului și optimizare a conținutului, pentru a asigura vizibilitatea site-ului tau si a continutului acestuia in rezultatele motoarelor de cautare.

Citeste tot ce facem pentru SEO (Search Engine Optimization) aici: https://www.helloweb.ro/seo

▪ BLOG: includem fiecarui website o platforma de publicare, pentru a crea cu ușurință articole cu noutatile si povestile pensiunii.

Citeste despre blog-ul integrat in website aici: https://www.helloweb.ro/creare-blog

▪ EDITARE: oferim editarea usoara a site-ului in sistem Drag & Drop (editeaza site-ul tau cu usurinta, tragand elemente precum paragrafe, butoane, formulare, imagini, harti, titluri etc. peste pagina pe care doresti sa o modifici), in plus vei putea adăuga fără efort noi pagini (de exp. Despre pensiune, Spa, Restaurant, Activitati, Pagini de servicii noi, Galerie foto si alte tipuri de pagini).

Citeste despre platforma noastra aici: https://www.helloweb.ro/websiteCMS

▪ VITEZA: dezvoltam solutii pentru incărcarea rapida a paginilor folosind tehnici de imbunatatire a timpilor de afisare, fiecare site creat in platforma Hello Web va fi optimizat conform criteriilor Google PageSpeed. Site-ul raspunde automat tipului de dispozitiv de pe care este accesat iar continutul este optimizat pentru a mari viteza de incarcare.

▪ Certificat SSL: toate site-urile responsive create de noi vor avea certificat SSL, ce asigura protectia si securitatea online a continutului tau si, in acelasi timp, ridica site-ul in motoarele de cautare, imbunatatind clasarea (SEO).

Citeste mai mult in articolul nostru despre HTTPS.

▪ FORMULAR: trimiterea formularului de contact completat de client la adresa dvs. de e-mail. In acelasi timp, putem integra formularul de contact din website cu MaliChimp sau Constant Contact pentru a va dezvolta si automatiza strategia de marketing online.

▪ GAZDUIRE: serviciile de găzduire web sunt incluse si furnizate lunar sau anual. Site-ul web și platforma sunt menținute și actualizate pentru funcționalitate și securitate. Aveți lățime de bandă și spațiu de stocare nelimitate și aveți posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de pagini.

Citeste despre serviciile de hosting in articolul nostru: https://www.helloweb.ro/de-ce-iti-gazduim-site-ul

▪ SUPORT: suntem disponibili pentru asistență telefonică și prin e-mail ori de câte ori aveți nevoie de ajutor sau doriți sfaturi cu privire la prezența dvs. pe web. În fiecare lună, vă vom furniza un raport de analiză al traficului site-ului dvs. Vă vom ajuta să editați sau să adăugați pagini noi pe site si vom cauta moduri de imbunatatire a traficului online.

Consideratii suplimentare

Site-urile de succes sunt acele site-uri care continuă să atragă tipul corect de vizitatori și îi conduc spre o cale de a deveni client. În general, acest lucru necesită publicarea consistentă a conținutului și monitorizarea site-ului pentru a vă asigura că acesta își atinge obiectivele. Am decis sa fim alaturi de pensiunile din Romania pentru a ne asigura ca isi indeplinesc obiectivele, fara costuri care sa puna presiune pe afacere, mereu conform bugetului pensiunii si mereu aducand valoare.

Odată ce site-ul a fost lansat, vă putem ajuta cu strategia dvs. de conținut cat și pentru a face îmbunătățiri ale site-ului web pentru a ne asigura că continuă să aduca valoare investiției dvs.

Exista multe moduri prin care un utilizator va ajunge la o anumita pensiune. Cele mai multe persoane vor folosi un motor de cautare (de regula, Google) pentru a gasi hoteluri, pensiuni si destinatii potrivite sau website-uri ce aduna mai multe locatii (precum Booking.com sau Infoturism) pentru a gasi o oferta buna, apoi cerceteaza in continuare pe website-ul pensiunii pentru a verifica ofertele si facilitatile. Daca nu aveti un website responsive, atractiv, ce functioneaza perfect pe desktop, tablet si mobil, pierdeti venituri sau platiti comisioane mari agentiilor online.

Hello Web isi propune sa ajute hotelurile mici si mijlocii si pensiunile sa creasca numarul de rezervari si veniturile prin crearea unui website turistic conceput pentru a transforma vizitatorii online in oaspeti cazati. Folosind tehnologia, vom putea integra, de asemenea, motorul de rezervare online ce permite clientilor sa efectueze rezervari, verifice disponibilitatea in timp real, sa aleaga pachete si oferte speciale direct de pe website-ul locatiei.

Solutia noastra permite crearea de site-uri responsive atractive, pentru hoteluri si pensiuni. Prezinta locatia ta unui public larg cu Hello Web. Iti oferim tot ce ai nevoie pentru a dezvolta un website de top! Alege solutia noastra, nu trebuie sa ai abilitati de designer sau developer, doar pasiunea pentru ceea ce faci.

Cum lucram

Săptămâna 1 - Strategia de evaluare și organizare a conținutului

Prima etapă a dezvoltării site-ului este colectarea conținutului împreună și cartografierea celei mai bune modalități de organizare a acestuia pe noul site. Scopul este de a oferi cea mai bună experiență de utilizare pentru potențialii clienți pentru a găsi informațiile de care au nevoie și pentru a structura site-ul dvs. pentru vizibilitatea motorului de căutare.

Săptămâna 2 - Dezvoltarea site-ului

Dezvoltarea site-ului functional pe platforma noastră de management al conținutului, utilizând conținutul furnizat

Săptămâna 3 - Design de site și branding

După finalizarea cadrului noului site web, vom proiecta paginile și elementele de brand ale site-ul pentru a reflecta locatia dvs. Un website perfect funcțional pe desktop, tableta si mobil este trimis pentru examinare.

Săptămâna 4 - Editare și implementare finala

Orice modificări care trebuie făcute pentru proiectarea site-ului web sunt finalizate, iar detaliile site-ului sunt completate. De asemenea, se efectueaza testarea finală și apoi lansăm online noul site.

Am creat acest sistem de lucru in 4 saptamani pentru a acoperi toate detaliile importante in realizarea unui website. Ceea ce ne propunem este sa oferim solutii concrete clientilor nostri intr-un timp mult mai scurt si sa ne surprindem partenerii.

Ce trebuie sa facem impreuna pentru ca dvs. sa aveti un website de succes:

1. Definim publicul țintă al site-ului dvs. - cine este clientul vizat?

2. Cercetam alte companii din zona si stabilim ce diferențiaza pensiunea dvs. de celelalte locatii.

3. Ne uitam la alte site-uri din industrie pentru a găsi un model estetic cu o structura care vă atrage atenția.

4. Revizuim site-ul dvs. actual (dacă aveți unul) și analizam întregul conținut pentru a pastra tot ce este bun si modifica tot ce trebuie imbunatatit.

5. Cream un demo al noului unui site web propus, pe baza esteticii discutate.

6. Veți furniza orice conținut sau imagini noi pe care doriți să le includeți in noul website si va oferim acces la milioane (da, milioane) de imagini integrate in platforma noastra prin Unsplash (cu drept de folosire online).

7. (Opțional) Cream noi conținut text pentru paginile web

8. Odată ce primim tot conținutul și imaginile, le vom adăuga la site și vom optimiza totul pentru a fi usor descoperite de Google.

9. (Opțional) Achiziționam un domeniu online (.ro sau .com) pentru pensiunea dvs.

10. Redirecționam domeniul curent către găzduirea oferita de Hello Web.

11. (Opțional) Vă ajutăm să creați noi adrese de email cu domeniul pensiunii (email@nume-pensiune.ro)

12. Învățați cum să adăugați postări noi în blog, să creați conținut nou și să adăugați pagini noi. Vom fi alaturi de fiecare partener, luna de luna, indiferent de tipul de ajutor necesar.

“Am vrut o solutie care sa ofere pensiunilor si hotelurilor mici si mijlocii forta de a concura online cu hotelurile mari si care sa fie accesibila fiecarui proprietar. Am vrut sa realizam o solutie completa pentru pensiunile si hotelurile din Romania si nu numai, pentru a avea o prezenta online creativa, impecabila, fara a-si face griji cu privire la securitatea site-ului, gazduirea web, viteza de incarcare, spatiul disponibil, numarul de vizitatori sau conversiile.

Acum o avem.”

Valentin Avram - Manager Hello Web

Cateva detalii despre paginile web si sectiunile pe care trebuie sa le includem:

1. Homepage/ Prima pagina

Pagina de pornire a site-ului dvs. este concepută pentru a familiariza vizitatorii cu pensiunea dvs., păstrându-i conectati cu site-ul, prezentand informatii si imagini care sa ii apropie de finalizarea unei cereri, în loc să iasa din site și să acceseze site-ul web al unei alte pensiuni.

Pentru a face acest lucru, ne concentrăm pe câteva lucruri:

● Design de înaltă calitate, care transmite valorile pensiunii dvs., implică în mod efectiv clientul dvs. țintă și face ca pensiunea dvs. să iasă în evidență

● Prezentarea unor "apeluri la acțiune" (calls-to-actions) consecvente pentru a permite vizitatorului să vă contacteze când vizitează orice pagină, prin includerea unui buton de contact sau de rezervare vizibil pe fiecăre pagina, în plus față de prezentarea unui număr de telefon. Versiunea mobila va include butonul “Suna acum” care apeleaza direct numarul de telefon al pensiunii.

● O scurtă discuție a locatiei si serviciilor dvs. pentru a informa vizitatorul online si stimula in citirea informatiilor in continuare in traseul acestuia spre efectuarea unei cereri/rezervari.

● Prezentarea unor recomandari de la alti turisti, pentru demonstra ca pensiunea si serviciile sunt unele de încredere, recomandate de alții.

2. Serviciile oferite

Noi recomandăm ca fiecare zonă de servicii să fie prezentată cât mai mult pe propria pagină, deoarece aceasta ne ajută cu motoarelor de căutare și oferă vizitatorilor informațiile de care au nevoie fără a le face să le caute. Pentru a vă asigura că potențialii clienți găsesc site-ul dvs., trebuie să aveți pagini specifice pentru nevoile lor.

3. Marturii, recomandari, review-uri

"Dovada socială" este un instrument puternic pentru a atrage clienți potențiali. Dacă oamenii sunt convinși că alte persoane vă apreciază serviciile, valoarea dvs. percepută este mărită. Descrierea poveștilor de succes sau includerea recomandărilor din partea clienților din trecut poate crește considerabil încrederea. Cu cât aveți mai multe recomandări, cu atât mai mult vă demonstrează calitatea persoanelor care vizitează site-ul pensiunii.

4. Sectiune de Blog cu articole

Un blog este o modalitate excelentă de a crește traficul pe site-ul pensiunii, deoarece creeaza continut relevant și crește traficul motorului de căutare pentru domeniul turismului rural. Design-ul nostru pentru bloguri este în concordanță cu estetica site-ului dvs. si nu arata ca WordPress, dimpotriva, ne mandrim cu estetica si usurinta de folosire a blog-ului nostru.

5. Pagina de Contact

Pagina dvs. de contact trebuie să aibă un formular de contact pentru ca vizitatorii să vă contacteze, în plus față de un număr de telefon și o adresă de e-mail. Ne place să oferim vizitatorului o mulțime de opțiuni, astfel încât să nu aibă nici un motiv să nu vă contacteze. Prezentarea unei harti cu adresa pensiunii va oferi potentialilor oaspeti informatiile de care au nevoie.

Statistici și raportare

În fiecare lună, veți primi un raport care detaliază numărul de potențiali clienți noi prin intermediul site-ului dvs. web. Pentru a face acest lucru, urmărim trimiterile de formular, traficul pe site și afisarile (accesarile) numarului de telefon.

În plus, toate datele privind traficul online pot fi vizualizate prin conectarea sistemul de management al site-ului dvs.

Cu platforma Hello Web puteți vedea cu ușurință toate statisticile relevante privind traficul într-un singur loc, ușor de accesat. Cât de mulți oameni au vizitat site-ul dvs., cât timp au rămas pe site și câte pagini au vizionat? Totul este aici. De asemenea, vă arătăm în mod automat modul în care site-ul dvs. se află în comparație cu luna trecută, astfel încât să puteți afla dacă eforturile dvs. de SEO aduc mai mult trafic către website.

În plus față de primirea unui e-mail de fiecare dată când cineva completeaza un formular de contact pe site-ul dvs., interfața noastră vă poate arăta câte formulare ați primit. La fel ca datele de trafic, comparăm formularul de trimiteri de la o lună la alta, astfel încât să puteți vedea dacă primiți mai multe formulare în această lună decât în ​​trecut.

Știți exact câte persoane v-au găsit de pe site: când întrebați un client nou cum au aflat de/găsit pensiunea dvs., un răspuns comun este "Internetul", dar nu vă ajută să știți dacă provin de pe site-ul dvs. sau dintr-o altă sursă. Cu ajutorul statisticilor online incluse in platforma veti avea toate informatiile necesare intr-un singur loc.


CITITI DESPRE WEBSITE-URILE PENTRU PENSIUNI (DETALII, PRETURI, SERVICII) AICI: WEBSITE PENTRU PENSIUNI

Dacă aveți întrebări cu privire la serviciile noastre, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin e-mail sau telefon (Valentin Avram, contact@helloweb.ro, Mobil: 0720.891.800).

De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
Mai multe articole

Vrei sa afli mai multe informatii sau sa intri in legatura cu noi?

Contacteaza-ne acum si vom analiza proiectul tau pentru a-ti oferi o solutie ce te va incanta. Intelegem ca gestionarea unei prezente online de succes poate fi dificila, de aceea suntem alaturi de clientii nostri la fiecare pas. 
CONTACT
De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Un tur virtual este o simulare a unei locatii existente, de obicei compus dintr-o secventa de videoclipuri sau imagini statice panoramice, ce pot fi vizualizate in orice directie, la 360 de grade . Turul poate utiliza, de asemenea, alte elemente multimedia, cum ar fi efecte sonore, muzica, naratiune si text. Imaginati-va ca mergeti intr-o locatie (un restaurant, un magazin, un apartament, o expozitie sau orice alt spatiu) pentru prima data. Aruncati o privire in jur. Faceti un pas mai aproape de obiectele pe care le vedeti. Treceti prin camere. Acum imaginati-va ca faceti toate acestea pe ecranul computerului sau pe un smartphone - acest lucru se numeste tur virtual. Un tur virtual este conceput pentru a oferi spectatorului o vedere 3D foarte aproape de realitate, facandu-l popular in industria imobiliara, unde poate fi prezentata cumparatorilor interesati o vedere 3D realista a unei case sau proprietati. Cine are nevoie de un tur virtual? Tururile la 360° sunt utilizate foarte mult in scopuri educationale si comerciale si de ele pot beneficia toate tipurile de companii care prezinta un spatiu si astfel transmit incredere, isi imbunatatesc rezultatele online si isi ating obiectivele offline. Cel mai important, tururile la 360 ° functioneaza atat pentru companii de renume mondial, cat si pentru companii mici. Cu un tur de 360 ​​° puteti prezenta interiorul si detaliile spatiului si chiar puteti transmite atmosfera. Un tur virtual pentru prezentarea unui loc de joaca sau parc de aventura va oferi celor interesati de face o vizita o vedere completa asupra spatiilor de joaca. Un tur virtual creste rezervarile online pentru hoteluri si restaurante si ajuta companiile imobiliare. Expozitiile sau showroom-urile pot prezenta in detaliu exponatele iar vizitatorii online afla imediat detalii despre produsele expuse. Agentiile de design interior pot arata spatiile create in galerii 360° complete. Pentru crearea fotografiilor 360° si a tururilor virtuale, lucram doar cu aparaturi profesionala dar ne mentinem preturile foarte accesibile si ne asiguram ca fiecare client este multumit de rezultatele obtinute. Puteti programa un apel telefonic cu noi pentru a discuta detaliile sau completati formularul de contact si afla detaliile exacte a ceea ce implica realizarea unui tur virtual pentru spatiile voastre. Lasati clientii sa va descopere spatiul online prin tururi virtuale 360°.
De către Valentin Avram 04 Apr, 2019
Comisionul mediu luat de Booking.com, Expedia, Hotels.com, LastMinute.com sau alte agentii de turism online (OTA) este de aproximativ 10-25%. Dar poate ajunge pana la 45% pe baza diversilor factori pe care ii voi explica in acest articol. Desi este un cost foarte mare pentru hotelieri, aceste comisioane trebuie vazute atat ca pretul platit pentru clientii ce rezerva locatia pe site-ul OTA cat si costul de marketing pentru vizibilitatea si rezervarile directe.
De către Valentin Avram 01 Apr, 2019
Cream website-uri pentru pensiuni si hoteluri mici care ajuta afacerea cu adevarat, fara costuri care sa puna presiune pe afacere, mereu conform bugetului pensiunii si mereu aducand valoare.
De către Valentin Avram 27 Mar, 2019
Rezervarile directe online sunt foarte importante pentru afacerile din industria ospitalitatii. De aceea folosim cele mai bune tehnologii pentru a oferi hotelurilor mici si mijlocii din Romania website-uri ce includ un sistem de rezervari on-line intuitiv si puternic, care sa genereze rezervari directe.
De către Valentin Avram 21 Mar, 2019
Hoteluri si pensiunile nu isi pot permite sa ignore rezervarile de pe canalele online. Acest lucru face foarte clar faptul ca unitatile turistice trebuie sa se concentreze pe toate canalele online, inclusiv OTA (Online Travel Agents precum Booking.com sau Expedia), Social media (Facebook) si website-ul propriu.
Mai multe articole
Share by: