HTTPS Acum

Valentin Avram • dec. 17, 2018
contact@helloweb.ro

Pentru ca nimeni nu isi doreste un avertisment de la Google

Ultimul lucru pe care ti-l poti dori este un avertisment de la Google. Este un fel de a fi mustrat in timp ce traversezi strada pe rosu. Stii ca meriti asta, stii ca ar fi trebuit sa astepti sa treci pe verde, dar credeai ca esti in siguranta.

Este jenant atunci cand astfel de lucruri se intampla altora dar devine o adevarata problema cand ti se intampla tie. Acesta este motivul pentru care este foarte important sa tinem cont de schimbarile aduse de Google noilor versiuni ale browserului Chrome. S-a inceput cu marcarea paginilor HTTP care colecteaza parole sau cardurile de credit ca nesigure, urmand ca toate site-urile cu HTTP sa primeasca atentionare ca sunt 'nesigure'. Cu alte cuvinte, daca un site are pagini care colecteaza parole sau numere de carti de credit, vizitatorii site-ului vor vedea un avertisment neplacut in bara de adrese. Acum este oficial, din iulie 2018, Google Chrome a inceput sa marcheze toate site-urile non-HTTPS ca fiind "nesigure". Asta inseamna ca dacă vizitati un site care nu este criptat cu Certificat SSL (sau TLS), Google va anunta ca site-ul nu este sigur prin afisarea cuvintelor "Not secure".

Paginile HTTP sunt deja marcate ca nesigure si acesta este un avertisment relativ bland, prin notificarea "Not Secure" in gri deschis. Insa acesta este doar un pas in planul pe termen lung al Google de a face intreg Web-ul un loc mai sigur prin reducerea numarului de site-uri nesigure. In curand, atunci cand multe website-uri vor fi securizate cu HTTPS, Chrome intentioneaza sa marcheze toate site-urile web care nu sunt HTTPS cu un avertisment scris cu rosu.


Dar ce este HTTPS?

Daca stiti deja ce inseamna acest acronim, puteti trece cu usurinta prin aceasta pagina, dar este important sa intelegem de ce este atat de important. HTTPS inseamna Hyper Text Transfer Protocol Secure si este versiunea securizata a HTTP.


SSL inseamna Secure Sockets Layer si pune "S"-ul (de la "Sigur") in "HTTPS". Se cripteaza datele SSL care sunt transferate pe un server astfel incat acesta sa fie protejat. De fiecare data cand trimiteti informatii printr-un site HTTPS, serverul va emite un certificat si il va utiliza pentru a verifica daca destinatarul este legitim, va codifica informatiile astfel incat sa poata fi citite numai de destinatar (criptare). Orice informatie pe care o trimiteti este vizibila pe fiecare computer care o transmite catre destinatar. Criptarea impiedica informatiile dvs. sa fie compromise sau furate pe traseu.


HTTPS indica faptul ca toate comunicarile dintre un site web si browserul la care este conectat sunt criptate. In trecut, HTTPS a fost utilizat in principal pe site-uri care au permis tranzactii online confidentiale, cum ar fi online banking sau shopping. Intre timp a devenit din ce in ce mai clar faptul ca toate conexiunile online trebuie sa fie protejate cu HTTPS, deoarece acest protocol asigura ca comunicarile dintre un utilizator si un site web nu pot fi interceptate de hackeri.

Doua tipuri de protocoale sunt utilizate pentru a cripta comunicatiile online: SSL (Secure Sockets Layer) si TLS (Transport Layer Security). In timp ce SSL si TLS sunt standarde diferite, ambele au calitati similare, generand doua "chei" care cripteaza comunicatiile: o cheie "publica" si o cheie "privata". Orice este codificat cu cheia publica poate fi decriptat numai de cheia privata si invers. Poate ati observat aceste criptari in setarile e-mail-ului dvs.

De ce fiecare site are nevoie de HTTPS?

Activarea HTTPS pe site-urile care colecteaza parole, informatii despre plati sau orice alte informatii personale este critica. Fara aceasta, datele confidentiale pe care utilizatorii le pot introduce in aceste site-uri pot fi furate si aparitia acestei situatii pe site-urile dvs. poate duce la sfarsitul afacerii. Exista numeroase situatii si exemple cu site-uri atacate de hackeri pentru a lua baze de date. Te gandesti ca nu ti se poate intampla tie? Gandeste-te de mai multe ori. Atunci cand un site nu este securizat cu HTTPS, hackerii pot intercepta conexiunea, pot fura date confidentiale si pot manipula ceea ce vede un utilizator pe ecranul sau. Asta inseamnă ca pot sa injecteze anunturi rau intentionate, sa introduca continut fals, sa insele utilizatorii sa descarce programe malware si multe altele. Pe scurt, chiar daca un site nu contine informatii confidentiale, comunicarea cu vizitatorii interceptata poate avea consecinte negative asupra site-ului si a intregii afacerii sau brandului. Atunci cand construim un site web pentru un client si dorim ca acesta sa aiba caracteristici precum localizarea geografica, notificari push, formulare cu date ale clientilor si multe altele, va trebui sa il securizam prin HTTPS pentru ca anumite browsere (inclusiv Chrome si Firefox) sa activeze aceste caracteristici.


HTTPS a devenit un criteriu de clasificare Google incepand cu 2014. Initial, a fost un criteriu de ranking destul de usor, care avea mai putina greutate in stabilirea ordinii in rezultatele de cautare fata de alte criterii precum calitatea continutului si viteza de incarcare. In 2015, Google a anuntat ca isi ajusteaza sistemul de indexare pentru a cauta mai multe pagini HTTPS. Mai mult decat atat, Google a anuntat ca, daca va gasi doua adrese URL din același domeniu de activitate, care par sa aiba acelasi continut, in general ar alege sa indexeze URL-ul HTTPS, daca au fost indeplinite mai multe criterii. Google a anuntat, de asemenea, ca va adauga o greutate mai mare campaniei HTTPS pentru ca doresc sa incurajeze toti proprietarii de site-uri web sa treaca de la HTTP la HTTPS pentru a pastra siguranta pe web. O misiune frumoasa a Google ce necesita actiuni concrete si urgente din partea managerilor de website-uri.


Securitatea a reprezentat o preocupare majora pe web de cand a aparut internetul. A spune ca suntem in urma pentru un anumit tip de standard stabilit pentru securitate pe web ar fi o subevaluare. Recent, internetul se confruntă cu o serie de probleme in ceea ce priveste protectia datelor (dupa cum s-a vazut din evenimentele care au dus la GDPR). Odata cu trecerea timpului, este din ce in ce mai imperativ sa optimizam procesele pe care le folosim pentru a aborda, promova si asigura protectia datelor pe web. Criptarea este o piesa importanta a puzzle-ului.



Te-ai convins ca si tu ai nevoie de HTTPS? Foarte bine. Ce faci acum?


Foarte multe site-uri sunt deja HTTPS, ceea ce inseamna ca interactiunile utilizatorilor cu ele sunt deja protejate. Dar cum ramane cu toate site-urile care nu sunt HTTPS? Ei bine, exista si vesti bune aici. Pentru ca acum este foarte usor sa va asigurati site-ul cu HTTPS. Daca depuneti efortul de a proteja paginile sensibile din site cu HTTPS, de ce nu protejati tot site-ul? Este mult mai bine pentru clientii tai si pentru website-ul tau!


Acum trebuie doar sa activezi HTTPS pe website-urile tale (daca nu ai făcut-o deja). Si, desi acest proces poate fi complicat pe unele platforme, este foarte usor cu Hello Web. Iata de ce: Hello Web ofera HTTPS gratuit pentru fiecare website creat de noi. Hello Web foloseste Let's Encrypt, autoritatea de certificare care ofera certificatele digitale de care site-urile web au nevoie pentru a activa HTTPS (Let's Encrypt este recomandat calduros chiar de Chrome, ceea ce este intotdeauna un semn bun). Credem, pur si simplu, ca fiecare client are dreptul sa aiba datele protejate - fara nici un fel de cheltuieli suplimentare sau proceduri complicate. Utilizam Let's Encrypt pentru a oferi clientilor nostri certificate de instalare rapida si usoara cu un singur click, certificate care se reinnoiesc automat atat timp cat website-ul face parte din platforma noastra.


Nu mai este o chestiune daca si cum sa criptati site-urile dvs., ci mai degraba "cand". Deoarece zilele website-urilor non-HTTPS sunt numarate, raspunsul la intrebarea "cand" este limpede: ACUM!



Daca vrei sa afli mai multe despre serviciile SEO sau despre platforma Hello Web , te invitam sa rasfoiesti in continuare website-ul nostru sau contacteaza-ne acumpentru un tur.


De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
Mai multe articole

Vrei sa afli mai multe informatii sau sa intri in legatura cu noi?

Contacteaza-ne acum si vom analiza proiectul tau pentru a-ti oferi o solutie ce te va incanta. Intelegem ca gestionarea unei prezente online de succes poate fi dificila, de aceea suntem alaturi de clientii nostri la fiecare pas. 
CONTACT
De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Un tur virtual este o simulare a unei locatii existente, de obicei compus dintr-o secventa de videoclipuri sau imagini statice panoramice, ce pot fi vizualizate in orice directie, la 360 de grade . Turul poate utiliza, de asemenea, alte elemente multimedia, cum ar fi efecte sonore, muzica, naratiune si text. Imaginati-va ca mergeti intr-o locatie (un restaurant, un magazin, un apartament, o expozitie sau orice alt spatiu) pentru prima data. Aruncati o privire in jur. Faceti un pas mai aproape de obiectele pe care le vedeti. Treceti prin camere. Acum imaginati-va ca faceti toate acestea pe ecranul computerului sau pe un smartphone - acest lucru se numeste tur virtual. Un tur virtual este conceput pentru a oferi spectatorului o vedere 3D foarte aproape de realitate, facandu-l popular in industria imobiliara, unde poate fi prezentata cumparatorilor interesati o vedere 3D realista a unei case sau proprietati. Cine are nevoie de un tur virtual? Tururile la 360° sunt utilizate foarte mult in scopuri educationale si comerciale si de ele pot beneficia toate tipurile de companii care prezinta un spatiu si astfel transmit incredere, isi imbunatatesc rezultatele online si isi ating obiectivele offline. Cel mai important, tururile la 360 ° functioneaza atat pentru companii de renume mondial, cat si pentru companii mici. Cu un tur de 360 ​​° puteti prezenta interiorul si detaliile spatiului si chiar puteti transmite atmosfera. Un tur virtual pentru prezentarea unui loc de joaca sau parc de aventura va oferi celor interesati de face o vizita o vedere completa asupra spatiilor de joaca. Un tur virtual creste rezervarile online pentru hoteluri si restaurante si ajuta companiile imobiliare. Expozitiile sau showroom-urile pot prezenta in detaliu exponatele iar vizitatorii online afla imediat detalii despre produsele expuse. Agentiile de design interior pot arata spatiile create in galerii 360° complete. Pentru crearea fotografiilor 360° si a tururilor virtuale, lucram doar cu aparaturi profesionala dar ne mentinem preturile foarte accesibile si ne asiguram ca fiecare client este multumit de rezultatele obtinute. Puteti programa un apel telefonic cu noi pentru a discuta detaliile sau completati formularul de contact si afla detaliile exacte a ceea ce implica realizarea unui tur virtual pentru spatiile voastre. Lasati clientii sa va descopere spatiul online prin tururi virtuale 360°.
De către Valentin Avram 10 Apr, 2019
Schimbarea rapida de comportament a consumatorilor catre online si catre dispozitivele mobile ii dezavantajeaza pe jucatorii mai mici ce se adapteaza cu greu. Pensiunile trebuie sa aiba website-uri care sa functioneze perfect pe desktop, tableta si mobil, atat din punct de vedere al design-ului cat si al functionalitatii, al fluxului online. Hello Web vine in sprijinul pensiunilor cu solutii conform bugetului lor si cu rezultate reale.
De către Valentin Avram 04 Apr, 2019
Comisionul mediu luat de Booking.com, Expedia, Hotels.com, LastMinute.com sau alte agentii de turism online (OTA) este de aproximativ 10-25%. Dar poate ajunge pana la 45% pe baza diversilor factori pe care ii voi explica in acest articol. Desi este un cost foarte mare pentru hotelieri, aceste comisioane trebuie vazute atat ca pretul platit pentru clientii ce rezerva locatia pe site-ul OTA cat si costul de marketing pentru vizibilitatea si rezervarile directe.
De către Valentin Avram 01 Apr, 2019
Cream website-uri pentru pensiuni si hoteluri mici care ajuta afacerea cu adevarat, fara costuri care sa puna presiune pe afacere, mereu conform bugetului pensiunii si mereu aducand valoare.
De către Valentin Avram 27 Mar, 2019
Rezervarile directe online sunt foarte importante pentru afacerile din industria ospitalitatii. De aceea folosim cele mai bune tehnologii pentru a oferi hotelurilor mici si mijlocii din Romania website-uri ce includ un sistem de rezervari on-line intuitiv si puternic, care sa genereze rezervari directe.
Mai multe articole
Share by: