Succesul se afla in micile detalii, acum le poti controla!
Cei mai multi consumatori online sunt frustrati de site-urile web atunci cand continutul si informatiile afisate, cum ar fi oferte sau promotii, nu au nimic de-a face cu interesele lor. De ce ai lansa un popup despre noul magazin deschis in Bucuresti, unui vizitatorul online ce cauta produsul tau in Cluj, sau daca esti proprietar al unui restaurant, de ce sa afisezi un meniu special pentru cina atunci cand se cauta un pranz rapid sau invers. Si nici nu ai dori sa ii faci pe clienti sa caute prin pagini de continut sau o navigatie elaborata doar pentru a gasi oferta pe care o cauta - dar acest lucru este, din pacate, o norma cand vine vorba de pagini web statice.
Sa recunoastem, niciun mesaj nu este perfect pentru toata lumea.
De aceea, cu ajutorul uneltelor de personalizare web , noi oferim clientilor nostri abilitatea de a obtine feedback non-verbal din partea vizitatorilor online, de a evalua nevoile si dorintele acestora si a le oferi continutului cel mai probabil sa aiba un efect pozitiv. Personalizarea site-ului nu insemna doar modificarea continutului oferit utilizatorului, dar si modul in care acel continut ajunge la utilizator. Prin identificarea locatiei si a dispozitivului utilizat de client, de exemplu, puteti sa va asigurati ca primesc informatiile corecte, in modul corect, la momentul potrivit.
Clientii vor sa se simta speciali si cumpara mai mult de la companii care isi adapteaza mesajul la nevoile lor specifice.
Pe site-urile vechi, continutul ramane acelasi indiferent de cine il foloseste sau cum. Aceasta este o oportunitate de afaceri imensa, ratata in acest moment de cele mai multe afaceri online, care nu numai ca risca sa piarda vanzarile imediate, dar si sansa de a face o impresie buna si de a castiga un client loial. Site-urile statice nu mai au sens in piata de astazi.
Pana acum, adaugarea de continut dinamic pe un website reprezenta metoda folosita doar de companiile mari, cu bugete generoase si echipe de programatori angajati. Tehnicile de personalizarea Hello Web sunt acum accesibile fiecarei afaceri ce doreste o prezenta dinamica online. Folosim tehnologie de personalizare de ultima ora ce analizeaza comportamentul unui utilizator, cum ar fi istoricul vizitelor, tiparele de navigare, proximitatea, ora din zi / saptamana / luna, tipul de dispozitiv etc., si poate adapta continutul site-ului pentru a oferi cele mai relevante informatii . Acest lucru ofera utilizatorilor serviciul cel mai potrivit, in timp ce creste in mod drastic conversiile. Hello Web permite site-urilor sa prezinte informatii ce vor ajuta la transformarea unei vizite intr-o vanzare. De exemplu, un proprietar al unui restaurant poate afisa specialitati de pranz si un cupon pentru cineva care viziteaza site-ul intre orele 11:00 si 15:00, sau o afacere poate afisa automat un videoclip de bun venit unui vizitator ce acceseaza site-ul pentru prima data.
Este foarte usor sa configurezi o serie de personalizari de continut pentru promotii, campanii, perioade speciale si multe altele. Odata setata o regula de personalizare, pur si simplu uitati de ea. Regulile vor functiona perfect atat timp cat veti specifica in setarile web.
Cum poti folosi regulile de personalizare?
Fie ca este vorba de un salut de dimineata, de o oferta speciala in timpul orelor mai slabe sau introducerea formularului de contact in afara programului, personalizarea site-urilor web si oferirea de lucruri potrivite la momentul potrivit pot face diferenta in cresterea conversiilor site-ului.
Iata cateva exemple de personalizare a site-ului web, care utilizeaza timpul zilei ca declansator:
In afara programului
In general, toarte firmele au ore de functionare si ore cand sunt inchise. Cu toate acestea, doar pentru ca nu este nimeni disponibil in acel moment, nu inseamna ca trebuie sa se piarda si potentialul de afaceri. Prin setarea regulilor de personalizare a site-urilor web, poti utiliza orele din zi ca declansator pentru a afisa un formular de contact oriunde in site, permitand clientilor potentiali sa stie ca ati inchis, dar ca veti fi bucurosi sa ii contactati inapoi de dimineata.
Happy Hour
Aveti un restaurant sau un bar? Atunci, cel mai probabil, aveti momente in timpul zilei in care vanzarile merg mai slab. Totusi, nu are sens sa includeti un mesaj pe prima pagina, de la ora 8:00 dimineata, in care sa spuneti: "Intrati chiar acum pentru super oferta Happy Hour." Cu regulile de personalizare Hello Web, poti sa folosesti ora din zi, de exemplu, intre orele 16:00 si 19:00, ca declansator pentru afisarea acelui mesaj numai la momentul potrivit. Daca doriti sa faceti un pas mai departe, puteti chiar sa combinati cu declansatorul "locatie" pentru a prezenta o oferta numai clientilor care viziteaza site-ul in timpul acelor ore si care se afla si foarte aproape de locatia voastra.
Oferte speciale zilnice
Multe afaceri au oferte speciale zilnice. Poate fi vorba de un meniu special pentru clientii restaurantului dvs. sau o reducere pentru o anumita categorie de produse, intr-o anumita zi. Folosind personalizarea paginilor web, puteti adauga oferta speciala pe prima pagina setand ziua saptamanii ca declansator pentru a afisa elementul potrivit in ziua potrivita. Cea mai buna parte este ca, odata ce ai pus-o in scena, regula ruleaza fara a mai fi nevoie de alte actiuni din partea ta. Un serviciu premium ce va ajuta sa economisiti timp si sa cresteti conversiile. Acestea sunt doar cateva din modalitatile de a utiliza ca declansator timpul, fiecare afacere fiind unica in felul ei si se pot crea regului noi.
Regulile de personalizare pot avea ca declasator si locatia
utilizatorului.
Una dintre cele mai comune vorbe in publicitate, vanzari si chiar in dragoste este "a fi in locul potrivit la momentul potrivit". Acum poti prezenta vizitatorii tai online continutul care, cel mai probabil, va duce la o vanzare atunci cand se afla in apropierea magazinului tau.
Iata cateva exemple:
Filiale
Daca afacerea ta are mai mult de o locatie, fiecare sucursala are personal propriu, oferte, numar de telefon, adresa si detalii de contact diferite. De ce le-ai arata tuturor vizitatorilor site-ului aceleasi informatii? Prin personalizarea site-ului conform locatiei fizice a vizitatorilor online, poti afisa informatiile corecte fara a astepta ca utilizatorul sa navigheze catre sectiunea relevanta a site-ului care contine ceea ce au nevoie. Acest lucru evita orice confuzie si permite vizitatorului sa interactioneze cat mai repede cu afacerea ta, fara a cauta prin intreg website-ul.
Iata un exemplu: Oferta speciala in Bucuresti!
Sa presupunem ca aveti mai multe locatii in tara, dar locatia din Bucuresti este supraincarcata cu un produs anume. Deoarece nu toate filialele au aceeasi marfa, puteti utiliza personalizarea site-ului pentru a afisa o oferta speciala pe acel produs doar pentru locatia din Bucuresti, oferta care va fi vazuta doar de vizitatorii care vin pe site din zona Bucuresti-ului si imprejurimi.
In apropiere
O parte din a fi la locul potrivit, la momentul potrivit, este sa atragi un client potential atunci cand acesta este fizic in apropiere si cauta produsele sau serviciile tale. Daca un vizitator intra pe site-ul tau in timp ce se afla aproape de tine, de afacerea ta, atunci acesta este momentul potrivit pentru a utiliza uneltele de personalizare pentru a stimula o tranzactie, prezentand o oferta care il va face sa vina la tine.
De exemplu, daca cineva viziteaza site-ul tau pe mobil si se afla in aceeasi zona cu magazinul sau restaurantul tau, afiseaza un cupon de reducere, o harta si un mesaj care spune: "Hei, esti chiar la colt. Intra la noi si bucura-te de aceasta oferta". Acest lucru mareste drastic sansa ca vizitatorul digital sa devina un client real.
Vizitatori online pentru prima data sau au revenit pe site?
Pe langa timpul zilei si locatia fizica a vizitatorilor site-ului, de cate ori au vizitat site-ul
tau poate avea un impact substantial asupra experientei si satisfactiei online. De exemplu, daca un client potential viziteaza site-ul tau pentru prima data, este posibil sa nu fie foarte familiarizat cu serviciile tale. In acest caz, este probabil cel mai bine sa afisati pe site continut care sa ofere vizitatorului o imagine de ansamblu asupra afacerii tale. Cu toate acestea, pentru cineva care este client fidel si viziteaza site-ul destul de des, este mai bine sa i se ofere informatii ceva mai specifice, fara mesaje introductive si prezentari generale. Pentru acesti clienti care viziteaza site-ul de mai multe ori si doresc o anumita optiune, cel mai bine este sa le afisam produsul cel mai cautat sau direct optiunea de rezervare online.
Iata cateva exemple despre cum puteti utiliza continutul dinamic pentru a ajusta site-ul in functie de numarul de vizite online al unui utilizator:
Un video de 'Bun venit' ca introducere
Exista cateva motive pentru care adaugarea unui videoclip de bun venit este o modalitate excelenta de a introduce un nou vizitator in legatura cu afacerea ta. In primul rand, toata lumea apreciaza un mesaj personal, iar prezentarea unui videoclip cu proprietarul afacerii vorbind direct cu privitorul, adauga un element uman afacerii. In al doilea rand, va permite sa directionati mai mult conversatia (si, credeti sau nu, prin site aveti o conversatie). In loc sa permiti unui vizitator sa se scufunde in site si sa ignore parti critice privind ceea ce incercercati sa comunicati, un mesaj introductiv le prezinta o imagine completa a activitatii.
Programare online pentru "fideli"
Atunci cand afacerea ta implica numeroase programari, intalniri, rezervari (ne gandim la un coafor, la studiouri de pilates, la cabinete diferite etc.), atunci prezentarea unui formular de programare online pentru vizitatorii care revin des pe site este o idee foarte buna. La urma urmei, acestia sunt, cel mai probabil, clientii existenti care sunt deja familiarizati cu ceea ce le oferiti. Ei sunt acolo pentru a lua o actiune, iar pentru o multime de afaceri, cea mai valoroasa actiune pe care un client o poate lua este sa-si programeze o intalnire.
Un mesaj cu "Bine ati revenit"
V-ati logat vreodata la un serviciu online si a aparut un mesaj care sa te intampine? Uneori este subtil, dar prezentarea unui mesaj catre un vizitator spunand "Suntem bucurosi ca te-ai intors" este mai mult decat un salut prietenos. Acesta arata ca acorzi atentie clientilor loiali care iti apreciaza afacerea.
Acestea sunt doar cateva exemple privind modul in care puteti utiliza numarul vizitelor online pentru a determina ce fel de continut este vazut de vizitatori. Nu trebuie sa alegeti un singur mesaj si sa ramaneti doar cu el. In functie de necesitatile afacerii si de cat de personal doriti sa mergeti, puteti crea o experienta personalizata pe acelasi site pentru prima vizita, apoi pentru a doua, a treia, a zecea sau chiar a 100-a oara in care sunteti vizitati de un client. Este important sa retineti ca fiecare client este unic si ar trebui sa gasiti o strategie care sa functioneze mai bine pentru ei. Hello Web te va ajuta in fiecare pas in stabilirea si implementarea strategiei de personalizare online.
Diferite mesaje pentru diferite dispozitive
Atunci cand implementati continut dinamic pe un site, este important sa retineti ca, desi puteti avea un singur site care functioneaza pe cele trei tipuri de dispozitive - desktop, tableta si mobil - fiecare reprezinta un canal foarte diferit
. Diferitele dimensiuni si functionalitati ale ecranului inseamna ca un element care functioneaza perfect pe unul, poate sa nu se potriveasca perfect celorlalte.
Exista sanse mai mari ca un utilizator de pe un computer desktop sa inceapa o sarcina mai complexa, cum ar fi cercetarea unui produs. Avand in vedere ca acesti clienti potentiali ar putea sa nu caute sa ia masuri imediate, infiintarea unei reguli de personalizare pentru vizitatorii de pe desktop care afiseaza descrierea detaliata a unuia dintre cele mai bine vandute produse ar putea fi calea de urmat.
Afisarea unei harti pe mobil
Daca un vizitator se afla pe telefonul mobil si in aceeasi zona cu tine, afisarea unei harti care prezinta indicatii pas-cu-pas are sens. In acelasi timp, daca vizitatorul online se afla ceva mai departe, prezentarea unui videoclip informativ despre afacere poate fi mai adecvat, deoarece este mai putin probabil ca clientul potential sa actioneze imediat pentru a veni la locatia ta.
Bare de notificare pentru desktop-uri si tablete
Afisarea unui mesaj special pentru utilizatori inseamna aproape intotdeauna un castig. Este o modalitate foarte buna de a afisa o oferta speciala, de a ura clientilor sarbatori fericite, de a promova un eveniment special sau de a comunica orice alt mesaj pe care il considerati important. Cu toate acestea, lungimea mesajului poate fi o problema. Ceea ce arata scurt si usor de citit pe un desktop sau tableta poate parea prea greu pe telefonul mobil. Personalizarea mesajelor in functie de dispozitiv iti permite sa editezi mesajul si sa creezi campanii pentru fiecare tip de utilizator.
Vrei sa vezi cum functioneaza? Iti putem face o prezentare, contacteaza-ne acum
!
Vrei sa afli mai multe informatii sau sa intri in legatura cu noi?







