Un website perfect pe dispozitive si ecrane diferite

Valentin Avram • dec. 30, 2018
contact@helloweb.ro

Cum poti avea un website Responsive?

Tot auzim si citim despre web design 'responsive' sau site-uri 'responsive', un termen folosit destul de des in ultimul timp si care merita in continuare promovare, avand in vedere ca, pentru a avea un website de succes, acesta trebuie sa se adapteze ecranului si dispozitivului de pe care este vizualizat. Dar nu este complet inteles ce inseamna si cum functioneaza un website 'responsive' si ce fel de tehnologie este folosita.

M-am gandit sa strang cateva informatii in acest articol despre:

  • ce inseamna Responsive, ce este Adaptive si ce folosim noi, la Hello Web
  • ce este un website creat pentru diferite ecrane
  • importanta site-urilor adaptabile in functie de dispozitiv
  • ce recomanda Google in acest sens
  • ce ne cere Google (reguli de respectat cu strictete)
  • transformarea vizitatorilor in clienti
  • cum poti oferi o experienta personalizata
  • ce inseamna 'Continut dinamic'
  • care sunt urmatorii pasi

Ce inseamna web design responsive?

Web design-ul responsive se refera la crearea unui site care se modifica in functie de dispozitivul vizitatorului si dimensiunea ecranului. Un site care raspunde mai bine tipului de ecran de pe care este vizualizat, adica ' Responsive ', asa cum sunt cele create de Hello Web, se va ajusta pentru a arata impecabil pe smartphone-uri, tablete si computere. Dar exista diferente mari intre un website ce isi adapteaza continutul in functie de tipul de dispozitiv pe care il utilizeaza vizitatorul sau cele care se adapteaza in functie de dimensiunea ecranului folosit (browser responsive). La Hello Web folosim conceptul de design responsive avansat, site-urile create se adapteaza automat pentru a se potrivi dimensiunii dispozitivului pe care il vedeti.

Responsive web design este o configurare in care serverul trimite intotdeauna acelasi cod HTML tuturor dispozitivelor, iar CSS este folosit pentru a modifica randarea paginii pe fiecare dispozitiv in parte. Algoritmii Google vor detecta automat aceasta setare daca toti agentii Googlebot au permisiunea de a accesa cu crawlere pagina si activele acesteia (CSS, JavaScript si imagini). Noi ne asiguram ca fiecare site creat va respecta intotdeauna standardele Google.

Dar, exista si alte modalitati de a construi site-uri care functioneaza pe toate dispozitivele. Exista site-uri ' Adaptive ', adica adaptabile, care, de fapt, vor furniza website-uri diferite in functie de tipul de dispozitiv care viziteaza site-ul. Aceasta inseamna ca site-ul mobil va fi total diferit de desktop (si separat de acesta). Site-urile 'Adaptive' au avantajul de a incarca continut care este creat doar pentru anumite dispozitive si nu se incarca nimic inutil. Aceasta tehnologie o folosim si noi pentru a construi site-urile 100% mobile-friendly, atunci cand clientul are deja un website desktop, dar are nevoie de versiunea mobila. In esenta, este un al doilea site personalizat pentru o anumita experienta, iar mentinerea a doua site-uri poate fi o provocare.

Noi iti oferim mai mult decat un website responsive

Urmatorul pas este designul responsive plus suport de la server (uneori numit servire dinamica). Asta inseamna ca website-ul va verifica ce tip de dispozitiv este utilizat de vizitator, inainte ca site-ul sa fie incarcat, apoi va afisa un continut ce se adapteza pentru tipul de dispozitiv folosit. De exemplu, un website responsive avansat cu servire dinamica ar detecta ca un utilizator navigheaza de pe un telefon mobil, apoi va afisa un site responsive cu continut si caracteristici doar pentru telefonul mobil. Deoarece site-ul este responsive, acesta se va afisa bine si va oferi o experienta impecabila pentru utilizatori pe o gama larga de dispozitive mobile, in modul portret sau peisaj.

In creare de site-uri, aceasta este abordarea Hello Web. Noi cream website-uri responsive cu servire dinamica. In functie de dispozitiv, se va directiona vizitatorul online fie catre o versiune desktop, pentru tableta sau mobil a site-ului tau responsive. Acest lucru este diferit de site-urile browser responsive, care redimensioneaza si rearanjeaza elementele site-ului pe baza dimensiunii pixelilor din fereastra browserului pe care vizitatorul o foloseste. Un website responsive in functie de dispozitiv iti ofera posibilitatea de a personaliza continutul si campaniile in functie de dispozitivul folosit de vizitator: desktop, tableta sau mobil. Acest sistem folosit de Hello Web poate fi mult mai rapid decat site-urile simple responsive, deoarece se vor incarca resurse doar pentru dispozitivul de pe care sunt vizionate. Asta inseamna mai putin cod de descarcat, imagini mai mici etc., ceea ce face ca utilizatorii cu conexiuni de date slabe sa fie extrem de satisfacuti de incarcarea site-urilor create de noi.

La Hello Web folosim tehnici de responsive design pentru a prezenta o mare parte din acelasi continut intr-un mod diferit, in functie de dispozitivul pe care il folositi. De asemenea, platforma noastra va permite sa schimbati modul in care continutul se afiseaza pe fiecare dispozitiv si trimite cat mai putine date necesare pentru fiecare dispozitiv, astfel incat dispozitivele mai mici nu trebuie sa incarce (si apoi sa ascunda) continutul pe care doriti ca vizitatorii sa il vada numai pe desktop. De asemenea, noi mergem chiar mai departe, permitandu-va sa personalizati continutul nu numai pe baza dispozitivului pe care il utilizeaza vizitatorii, dar si pe baza datei sau a altor variabile alese de voi!

Google prefera site-urile responsive

Realizarea unui website care sa functioneze perfect pe fiecare dispozitiv aduce punctaj mare in algoritmul Google. Motorul de cautare a declarat ca prefera un design web responsive in locul site-urilor separate pentru desktop si mobil. Un singur site ofera o experienta mai coerenta utilizatorului si ajuta la evitarea problemelor de continut duplicat din cauza faptului ca motoarele de cautare trebuie sa acceseze cu crawlere doua baze de coduri diferite. O singura adresa URL faciliteaza cautarea de catre Google a unui site pentru continut relevant (fata de cautarea in versiunea desktop, domeniu.ro, apoi in cea mobila, m.domeniu.ro). Google prefera ca un site sa foloseasca un singur domeniu si un cod html, dorind ca acest lucru sa fie un standard web. Consistenta aspectului are si avantaje indirecte, cum ar fi mentinerea utilizatorilor pe site mai mult timp si facilitarea partajarii continutului datorita unui singur link dedicat unei anumite pagini. De aceea, website-urile responsive sunt, in general, mai sus in rezultatele cautarilor. De multe ori vedem un site pe desktop si suntem surprinsi ca versiune de mobil este diferita. Acest lucru se datoreaza faptului ca exista o sansa foarte mare ca versiunea de mobil sa fie chiar un site diferit ce este instalat pe un subdomeniu sau un alt director al site-ului principal.

Un singur website care raspunde perfect si se adapteaza ecranului si dispozitivului folosit permite o continuitate intre dispozitive, pastrand in acelasi timp coerenta in meniul de navigare si link-urile existente. Pentru noi, la Hello Web, SEO este cel mai important criteriu pe care il consideram in luarea deciziilor, un design prietenos si responsive merge mana in mana cu recomandarile Google despre SEO.

Personalizarea web creste satisfactia vizitatorilor

Cei mai multi utilizatori online folosesc secvential mai multe dispozitive pentru a realiza o sarcina in timp, o persoana utilizeaza in medie o combinatie de 2 ecrane diferite in fiecare zi. Smartphone-urile sunt, in general, locul de inceput pentru activitatile online iar PC-urile / laptop-urile sunt, de cele mai multe ori, un punct de plecare pentru activitati mai complexe, de cercetare, studiere, inainte de a lua o decizie. Utilizarea unui design responsive permite distribuirea corecta a link-urilor pentru a fi vizionate de pe orice dispozitiv, in versiunea corecta. In plus, personalizarea continutului in functie de dispozitivul folosit va duce la imbunatatirea experientei utilizatorilor.

Folosind tehnologia care in mod traditional a fost rezervata companiilor mari, precum Amazon, vom crea o experienta personalizata pentru clienti in functie de locatia lor fizica, ora din zi, numarul de vizite anterioare pe site si multe alte criterii. Pe un site static, continutul ramane acelasi indiferent de cine il foloseste sau cum si nu mai au sens in piata de astazi. Pana acum, adaugarea de continut dinamic pe un website reprezenta metoda folosita doar de companiile mari, cu bugete generoase si echipe de programatori angajati. Tehnicile de personalizarea Hello Web sunt acum accesibile fiecarei afaceri ce doreste o prezenta dinamica online. Folosim tehnologie de personalizare de ultima ora ce analizeaza comportamentul unui utilizator, cum ar fi istoricul vizitelor, tiparele de navigare, proximitatea, ora din zi / saptamana / luna, tipul de dispozitiv etc., si poate adapta continutul site-ului pentru a oferi cele mai relevante informatii . Acest lucru ofera utilizatorilor serviciul cel mai potrivit, in timp ce creste in mod drastic conversiile.

Ai o singura sansa sa faci o prima impresie frumoasa. Un website responsive te asigura ca vei pasi cu dreptul in dezvoltarea afacerii online, indiferent de dispozitivul pe care clientii tai il folosesc pentru a-ti vedea site-ul. Website-urile noastre sunt construite folosind un framework care se adapteaza la toate tipurile de dispozitive. Asta inseamna ca indiferent de ce tip de aparat este folosind pentru a vizualiza site-ul, acesta se va afisa perfect.

Deci, pe viitor, pe masura ce noile dispozitive, cum ar fi televizoarele smart, ceasurile si alte dispozitive cresc in capacitatile de afisare web, site-ul tau responsive va oferi vizitatorilor o experienta resuita pentru utilizatori.

Vrei sa afli mai multe despre platforma noastra sau despre Personalizarea Web ?

Nu ezita sa ne contactezi !

De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
Mai multe articole

Vrei sa afli mai multe informatii sau sa intri in legatura cu noi?

Contacteaza-ne acum si vom analiza proiectul tau pentru a-ti oferi o solutie ce te va incanta. Intelegem ca gestionarea unei prezente online de succes poate fi dificila, de aceea suntem alaturi de clientii nostri la fiecare pas. 
CONTACT
De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Un tur virtual este o simulare a unei locatii existente, de obicei compus dintr-o secventa de videoclipuri sau imagini statice panoramice, ce pot fi vizualizate in orice directie, la 360 de grade . Turul poate utiliza, de asemenea, alte elemente multimedia, cum ar fi efecte sonore, muzica, naratiune si text. Imaginati-va ca mergeti intr-o locatie (un restaurant, un magazin, un apartament, o expozitie sau orice alt spatiu) pentru prima data. Aruncati o privire in jur. Faceti un pas mai aproape de obiectele pe care le vedeti. Treceti prin camere. Acum imaginati-va ca faceti toate acestea pe ecranul computerului sau pe un smartphone - acest lucru se numeste tur virtual. Un tur virtual este conceput pentru a oferi spectatorului o vedere 3D foarte aproape de realitate, facandu-l popular in industria imobiliara, unde poate fi prezentata cumparatorilor interesati o vedere 3D realista a unei case sau proprietati. Cine are nevoie de un tur virtual? Tururile la 360° sunt utilizate foarte mult in scopuri educationale si comerciale si de ele pot beneficia toate tipurile de companii care prezinta un spatiu si astfel transmit incredere, isi imbunatatesc rezultatele online si isi ating obiectivele offline. Cel mai important, tururile la 360 ° functioneaza atat pentru companii de renume mondial, cat si pentru companii mici. Cu un tur de 360 ​​° puteti prezenta interiorul si detaliile spatiului si chiar puteti transmite atmosfera. Un tur virtual pentru prezentarea unui loc de joaca sau parc de aventura va oferi celor interesati de face o vizita o vedere completa asupra spatiilor de joaca. Un tur virtual creste rezervarile online pentru hoteluri si restaurante si ajuta companiile imobiliare. Expozitiile sau showroom-urile pot prezenta in detaliu exponatele iar vizitatorii online afla imediat detalii despre produsele expuse. Agentiile de design interior pot arata spatiile create in galerii 360° complete. Pentru crearea fotografiilor 360° si a tururilor virtuale, lucram doar cu aparaturi profesionala dar ne mentinem preturile foarte accesibile si ne asiguram ca fiecare client este multumit de rezultatele obtinute. Puteti programa un apel telefonic cu noi pentru a discuta detaliile sau completati formularul de contact si afla detaliile exacte a ceea ce implica realizarea unui tur virtual pentru spatiile voastre. Lasati clientii sa va descopere spatiul online prin tururi virtuale 360°.
De către Valentin Avram 10 Apr, 2019
Schimbarea rapida de comportament a consumatorilor catre online si catre dispozitivele mobile ii dezavantajeaza pe jucatorii mai mici ce se adapteaza cu greu. Pensiunile trebuie sa aiba website-uri care sa functioneze perfect pe desktop, tableta si mobil, atat din punct de vedere al design-ului cat si al functionalitatii, al fluxului online. Hello Web vine in sprijinul pensiunilor cu solutii conform bugetului lor si cu rezultate reale.
De către Valentin Avram 04 Apr, 2019
Comisionul mediu luat de Booking.com, Expedia, Hotels.com, LastMinute.com sau alte agentii de turism online (OTA) este de aproximativ 10-25%. Dar poate ajunge pana la 45% pe baza diversilor factori pe care ii voi explica in acest articol. Desi este un cost foarte mare pentru hotelieri, aceste comisioane trebuie vazute atat ca pretul platit pentru clientii ce rezerva locatia pe site-ul OTA cat si costul de marketing pentru vizibilitatea si rezervarile directe.
De către Valentin Avram 01 Apr, 2019
Cream website-uri pentru pensiuni si hoteluri mici care ajuta afacerea cu adevarat, fara costuri care sa puna presiune pe afacere, mereu conform bugetului pensiunii si mereu aducand valoare.
De către Valentin Avram 27 Mar, 2019
Rezervarile directe online sunt foarte importante pentru afacerile din industria ospitalitatii. De aceea folosim cele mai bune tehnologii pentru a oferi hotelurilor mici si mijlocii din Romania website-uri ce includ un sistem de rezervari on-line intuitiv si puternic, care sa genereze rezervari directe.
Mai multe articole
Share by: