Pagina de Facebook pentru afacerea ta plus website?

Valentin Avram • feb. 20, 2019
contact@helloweb.ro

Poate o pagina de Facebook sa inlocuiasca un website?

Atunci cand incepi o afacere noua ai o multime de lucruri de facut. Una dintre preocuparile tale principale, ca nou proprietar de afacere, este sa stabilesti metodele cele mai bune de promovare online. Multi oameni incep prin crearea unei pagini pe Facebook si concentrarea eforturilor online in reteaua sociala, dar este acest lucru suficient?

Cu siguranta, aproape toata lumea este pe Facebook, iar crearea unei pagini pentru afacerea ta este, cel mai probabil, un inceput puternic pentru promovarea afacerii, dar cat de departe te va duce? Are Facebook limitari? Am facut o scurta analiza in acest sens pentru a gasi raspunsul la aceste intrebari si a stabili utilitatatea paginii de Facebook in fata unui website in marketingul online al fiecarei afaceri.

Este rezonabil sa presupunem ca multi proprietari de afaceri mici ar renunta la efortul de a construi un website si pur si simplu ar decide sa se bazeze pe ceea ce Facebook, cea mai mare retea media sociala, le poate oferi fara nici un cost. Dar este suficienta o pagina pe Facebook? Sa exploram aceasta idee. Facem aceasta analiza punand cateva intrebari pe care fiecare afacere trebuie sa si le puna la inceput de drum.

1. Cine sunt clientii mei? Imi pot vedea pagina si continutul promovat?

Ca proprietari de afaceri, primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa va definiti piata tinta si sa intelegeti unde este si cum sa ajungeti la ea. Este adevarat ca o multime de oameni foloseste Facebook - dar s-ar putea sa fiti surprins sa auziti ca multi oameni inca nu au Facebook. Probabil aveti o idee buna despre clientii vostri. In ce categorie se afla si cat de mult au acces la continutul vostru?

2. Acum intrebarea ce trebuie pusa de fiecare antreprenor: Cine sunt eu?

Este important sa stiti cine sunteti - succesul pe Facebook va cere sa fiti extra-super-social. Este ca un job cu norma intreaga si nu este pentru oricine. Trebuie sa raspundeti, sa va implicati, sa pastrati pagina actuala cu continut nou, sa urmati alte pagini, sa discutati si sa participati plus multe altele. Suna asta ca tine sau ceva de care te poti ocupa? Asigura-te ca strategia ta digitala se potriveste felului tau de a fi pe cat de mult se potriveste publicului tau.

3. Acum am o multime de like-uri, dar fanii mei inca nu-mi pot vedea postarile!

Dupa ce ti-ai configurat pagina, trebuie sa atragi utilizatorii sa o viziteze si, speram, sa o "placa". Motivul pentru care doresti ca oamenii sa iti placa pagina este ca postarile tale vor aparea apoi pe acel feed de stiri pentru utilizatori. De-a lungul timpului, acest lucru iti va permite sa incepi "construirea loialitatii si crearea de oportunitati pentru a genera vanzari" (conform Facebook). Insa o pagina de afaceri pe Facebook are unele limitari. Pe de o parte, este o modalitate excelenta de a te implica in baza de utilizatori, atata timp cat doresc sa comunice cu tine. Fiecare like iti arata in mod clar ca exista o valoare suficienta pentru clientul tau care ar vrea sa auda mai multe despre ceea ce se intampla cu afacerea ta - cel putin pe termen scurt.

Pe de alta parte, din pacate, exista prea multe pagini pe Facebook si nu sunt suficienti oameni pentru a le citi pe toate, mai ales cand vorbim de continut de marketing. Like-ul nu este o garantie ca toti fanii vor vedea toate postarile. Daca un utilizator incepe sa treaca cu vederea mesajele tale, nu se implica deloc si nu mai viziteaza pagina ta pentru a afla despre cele mai recente progrese, Facebook va incepe sa iti scoata postarile din fluxul de stiri al clientului anterior angrenat. Odata ce acest lucru se intampla, trebuie sa incepi sa platesti pentru a promova posturile catre persoanele care ti-au dat like anterior. Exista un buton magic numit "Promoveaza", si da, este ceea ce credeti, un drum catre efectuarea de plati pentru ca posturile tale sa fie vazute. Aceasta strategie iti va expune afacerea la mai multe persoane, dar trebuie sa continui sa platesti in mod constant pentru a genera vizualizari ale post-urilor tale. Nu sunt sigur ca acesta este cel mai bun lucru pentru o afacere noua.

4. Cum o sa ma gaseasca clientii mei?

Pagina ta de Facebook este, probabil, foarte buna, dar cat de usor este descoperita de clientii tai? Exista cateva lucruri la care va puteti gandi in aceasta privinta.


  • Facebook va controla vizibilitatea si afisarea continutului tau, folosind, pentru fiecare utilizator de Facebook in parte, criterii precum Interesul utilizatorului pentru acest subiect, Succesul articolului postat, Tipul post-ului si preferinta utilizatorului in acest sens (update, articol, status, story), Noutatea articolului (si luam in calcul ca in ziua de azi ritmul postarilor este foarte ridicat) si multe alte criterii cu ponderi de importanta diferite in cadrul unor algoritmi. Unii dintre utilizatorii tai nu vor gasi niciodata pagina de Facebook a afacerii tale.
  • Uneori, vei dori sa creezi si cate o pagina pentru fiecare produs, serviciu, meniu sau altceva ce trebuie sa promovezi si sa prezinti continutul intr-un mod inedit si creativ. Facebook este limitat in acest sens.
  • Motoarele de cautare va pot gasi afacerea pe baza anumitor cuvinte cheie iar cautarea de pe Facebook necesita un anumit link sau nume. Daca un utilizator scrie pe Google "cursuri de pian" si nu "cursurile de pian Music Art" (de exemplu), nu va da de tine.

5. Facebook mi-a adus ceva trafic. Cum pot sa il folosesc?

Facebook poate fi un furnizor de trafic foarte bun si nu as sugera sa renunti la el! Cel putin, ti-as recomanda sa utilizezi Facebook pentru a promova cele mai bune oferte si cele mai interesante idei. Ofertele speciale, articolele care pot aduce beneficii clientilor tai si o anumita atentie personala (de exemplu, "Felicitari!" si "La multi ani!") permite clientilor tai sa stie ca te intereseaza de ei si te va ajuta sa iti imbunatatiti postarile. Facebook poate fi, de asemenea, o buna sursa de lead-uri pentru website-ul tau, deci utilizati-l cu intelepciune! Totusi exista inca o limitare la o pagina de afaceri pe Faceboo, si anume lipsa controlului marcii. Pentru a personaliza pagina poti pune fotografia de fundal si poti avea logo-ul ca imagine de profil. In acelasi timp, postarile vor avea vocea ta, iar fotografiile vor arata cine esti si serviciile pe care le oferi. Dar este inca o pagina ce apartine Facebook si nu va da niciodata experienta de brand completa pe care o va avea un website dedicat.

6. Deci Facebook este o pierdere de timp?

Bineinteles ca nu! Pagina afacerii tale pe Facebook este un atu important ce trebuie folosit, intretinut si caruia trebuie sa ii acorzi atentie zilnic. Poate fi un catalizator pentru generarea de trafic relevant catre website-ul afacerii tale ce va contine toate informatiile relevante pentru clientii tai intr-o prezentare unica si specifica personalitatii si afacerii tale. O pagina buna de Facebook impreuna cu un website atractiv si util vor fi baza dezvoltarii afacerii tale.

7. Ar trebui sa am o pagina pe Facebook pentru afacerea mea?

Da, absolut. Este gratuit si este o expunere a marcii. Dar este suficient? Probabil ca nu. Pentru a crea o prezenta digitala buna, care este necesara pentru ca o intreprindere sa reuseasca in lumea de azi, un website dedicat nu este un lucru frumos de avut, este o necesitate. Un website dedicat are, de asemenea, motorul de cautare Google de partea sa. Este adevarat ca o pagina Facebook poate fi gasita prin intermediul unui motor de cautare, dar nu ofera acelasi control SEO complet asa cum o face un website dedicat. Acest punct nu trebuie neglijat. Un website iti permite sa iti adaptezi imaginea si continutul la ceea ce cauta potentialii clientii. Afisarea in primele rezultate ale cautarilor online este o componenta esentiala a strategiei de achizitie a oricarei afaceri.

8. Imi trebuie un website?


Bineinteles! Prezentarea afacerii tale intr-un mod creativ, simplu si eficient printr-un website personalizat va aduce beneficii de imagine afacerii si va fi centrul strategiei tale de continut. Cand vine vorba de construirea website-ul tau exista o multime de optiuni diferite si multe decizii trebuie luate in jurul valorii de functionalitate si pret. De multe ori, in special pentru intreprinderile mai mici, un website simplu, dar functional va fi ideal deoarece acestea sunt de obicei accesibile si usor de configurat. Hello Web iti ofera tot ce ai nevoie pentru o prezenta online de succes. Vezi pachetele noastre de servicii , citeste despre noi sau trimite-ne un mesaj chiar acum.

De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
Mai multe articole

Vrei sa afli mai multe informatii sau sa intri in legatura cu noi?

Contacteaza-ne acum si vom analiza proiectul tau pentru a-ti oferi o solutie ce te va incanta. Intelegem ca gestionarea unei prezente online de succes poate fi dificila, de aceea suntem alaturi de clientii nostri la fiecare pas. 
CONTACT
De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Un tur virtual este o simulare a unei locatii existente, de obicei compus dintr-o secventa de videoclipuri sau imagini statice panoramice, ce pot fi vizualizate in orice directie, la 360 de grade . Turul poate utiliza, de asemenea, alte elemente multimedia, cum ar fi efecte sonore, muzica, naratiune si text. Imaginati-va ca mergeti intr-o locatie (un restaurant, un magazin, un apartament, o expozitie sau orice alt spatiu) pentru prima data. Aruncati o privire in jur. Faceti un pas mai aproape de obiectele pe care le vedeti. Treceti prin camere. Acum imaginati-va ca faceti toate acestea pe ecranul computerului sau pe un smartphone - acest lucru se numeste tur virtual. Un tur virtual este conceput pentru a oferi spectatorului o vedere 3D foarte aproape de realitate, facandu-l popular in industria imobiliara, unde poate fi prezentata cumparatorilor interesati o vedere 3D realista a unei case sau proprietati. Cine are nevoie de un tur virtual? Tururile la 360° sunt utilizate foarte mult in scopuri educationale si comerciale si de ele pot beneficia toate tipurile de companii care prezinta un spatiu si astfel transmit incredere, isi imbunatatesc rezultatele online si isi ating obiectivele offline. Cel mai important, tururile la 360 ° functioneaza atat pentru companii de renume mondial, cat si pentru companii mici. Cu un tur de 360 ​​° puteti prezenta interiorul si detaliile spatiului si chiar puteti transmite atmosfera. Un tur virtual pentru prezentarea unui loc de joaca sau parc de aventura va oferi celor interesati de face o vizita o vedere completa asupra spatiilor de joaca. Un tur virtual creste rezervarile online pentru hoteluri si restaurante si ajuta companiile imobiliare. Expozitiile sau showroom-urile pot prezenta in detaliu exponatele iar vizitatorii online afla imediat detalii despre produsele expuse. Agentiile de design interior pot arata spatiile create in galerii 360° complete. Pentru crearea fotografiilor 360° si a tururilor virtuale, lucram doar cu aparaturi profesionala dar ne mentinem preturile foarte accesibile si ne asiguram ca fiecare client este multumit de rezultatele obtinute. Puteti programa un apel telefonic cu noi pentru a discuta detaliile sau completati formularul de contact si afla detaliile exacte a ceea ce implica realizarea unui tur virtual pentru spatiile voastre. Lasati clientii sa va descopere spatiul online prin tururi virtuale 360°.
De către Valentin Avram 10 Apr, 2019
Schimbarea rapida de comportament a consumatorilor catre online si catre dispozitivele mobile ii dezavantajeaza pe jucatorii mai mici ce se adapteaza cu greu. Pensiunile trebuie sa aiba website-uri care sa functioneze perfect pe desktop, tableta si mobil, atat din punct de vedere al design-ului cat si al functionalitatii, al fluxului online. Hello Web vine in sprijinul pensiunilor cu solutii conform bugetului lor si cu rezultate reale.
De către Valentin Avram 04 Apr, 2019
Comisionul mediu luat de Booking.com, Expedia, Hotels.com, LastMinute.com sau alte agentii de turism online (OTA) este de aproximativ 10-25%. Dar poate ajunge pana la 45% pe baza diversilor factori pe care ii voi explica in acest articol. Desi este un cost foarte mare pentru hotelieri, aceste comisioane trebuie vazute atat ca pretul platit pentru clientii ce rezerva locatia pe site-ul OTA cat si costul de marketing pentru vizibilitatea si rezervarile directe.
De către Valentin Avram 01 Apr, 2019
Cream website-uri pentru pensiuni si hoteluri mici care ajuta afacerea cu adevarat, fara costuri care sa puna presiune pe afacere, mereu conform bugetului pensiunii si mereu aducand valoare.
De către Valentin Avram 27 Mar, 2019
Rezervarile directe online sunt foarte importante pentru afacerile din industria ospitalitatii. De aceea folosim cele mai bune tehnologii pentru a oferi hotelurilor mici si mijlocii din Romania website-uri ce includ un sistem de rezervari on-line intuitiv si puternic, care sa genereze rezervari directe.
Mai multe articole
Share by: