Hello Web sau despre cum pagina ta web poate comunica cu vizitatorii

Valentin Avram • mar. 11, 2019
contact@helloweb.ro

Fiecare mesaj initiaza o comunicare cu clientii potentiali

Un factor major care afecteaza succesul online este fluxul utilizatorilor in website, adica calea pe care o urmeaza un utilizator prin interfata site-ului pentru a finaliza o sarcina (efectuarea unei rezervari, achizitia unui produs, abonarea la un serviciu s.a.). Este denumita, de asemenea, calatoria utilizatorului in site. Pentru a maximiza aceste conversii, trebuie sa obtinem fluxul corect urmat de utilizatori - sa cream unul care sa corespunda intocmai nevoilor utilizatorului.

Dar ce sunt conversiile? Si cum le putem obtine?

Simplu spus, o conversie reprezinta punctul in care un destinatar al unui mesaj de marketing efectueaza o actiune dorita. Cu alte cuvinte, conversia inseamna sa determinam utlizatorul online sa raspunda la mesajele noastre asa cum ne dorim. Sa faci o persoana sa deschida un e-mail este o conversie. Daca va da click pe linkul din interiorul acelui e-mail atunci avem o alta conversie. Sa mearga la pagina dorita (landing page-ul unei promotii) si sa completeze un formular de inregistrare este o conversie. Si, bineinteles, cumpararea produsului nostru este conversia finala.

In drumul spre obtinerea unei conversii, fluxurile online au un rol foarte important. Fluxurile reprezinta, de fapt, ecrane individuale in care au loc interactiuni. Un ecran, sau o pagina web, ofera cateva posibilitati si utilizatorul alege una. Apoi, in urma unei actiuni a vizitatorului online, se intampla ceva si ecranul/pagina se schimba.

Aceasta este o conversatie continua intre website si utilizator.

In fiecare moment dintr-un flux, ecranul afiseaza ceva si utilizatorul reactioneaza. Link-uri precum “Citeste mai departe”, “Afla mai mult”, “Vezi detalii”, “Cumpara acum”, “Rezerva” , "Aboneaza-te" reprezinta actiuni in site iar utilizatorul decide cum va raspunde acestei ‘intrebari’ puse de pagina web:

-Vrei sa citesti despre facilitati? Afla mai mult!

-Vrei sa aflii mai multe detalii? Click Aici!

-Vrei sa rezervi o camera? Rezerva acum!

-Vrei sa vezi imagini cu locatia? Galerie foto!

-Vrei sa cumperi un produs? Vezi lista produselor! sau Cumpara acum!

Aceste ‘intrebari’ puse de pagina web sunt actiunile dorite de noi. Insa trebuie sa tinem cont atat de obiectivele afacerii cat si de nevoile utilizatorilor. Atunci cand acestea se intalnesc iar fluxul paginilor este corect atunci conversia poate avea loc.

Atunci cand discutam despre un nou website, exista doua moduri des intalnite pe care clientii le abordeaza: ori vor sa pastreze vechiul website asa cum este si doar sa il facem sa arate "mai bine", mai nou, “mai modern”; ori sa incepem cu blocurile standard de constructie, precum logo-ul merge in coltul din stanga sus, meniul spre dreapta, o imagine frumoasa in antet si avem un header atractiv. Si asa mai departe cu fiecare pagina.

Ambele cai sunt gresite atunci cand se incepe crearea unui website.


Mereu trebuie sa incepem cu obiectivele afacerii.

Obiectivul principal al unui website este de a indeplini obiectivele de afaceri ale companiei si transformarea acestora in conversii online (acestea ar putea fi determinarea utilizatorilor sa se inscrie pentru ceva, sau convingerea vizitatorilor sa cumpere produse sau sa se aboneze la un newsletter). Website-ul comunica cu vizitatorii iar acestia raspund prin actiunile pe care le iau in site.

Conversiile imediate sunt foarte rare. Oamenii nu intra pe site-ul tau si imediat fac ceea ce vrei sa faca. In majoritatea cazurilor, ei trebuie sa treaca printr-un set de pasi care vor conduce la actiune. De aceea, cand ne gandim la proiectarea unui site, trebuie sa incepem prin a stabili ce fluxuri vom crea prin intermediul site-ului.

Pentru a face acest lucru trebuie sa cunoastem 2 lucruri:

- Obiectivele de afaceri: adica actiunea pe care dorim sa o faca vizitatorii pe site;

- Obiectivele utilizatorilor: dorintele sau nevoile pe care doresc sa le satisfaca.

Deci, trebuie sa incepem cu stabilirea clara a obiectivelor afacerii, apoi vom identifica fiecare obiectiv al utilizatorului pentru a crea fluxuri care sa le indeplineasca pe toate. Pentru a proiecta cel mai bun flux posibil pentru utilizatori, trebuie sa intelegem utlizatorul si motivatiile acestuia. Noi incepem prin a cauta raspunsuri la urmatoarele intrebari:

• Ce nevoi sau dorinte au vizitatorii online? Ce problema doresc sa rezolve?

• De ce au nevoie de produsul/serviciile tale?

• Ce calitati (ale produsului sau serviciului tau) sunt mai importante pentru acestia?

• Ce intrebari au clientii despre produs?

• Care sunt indoielile sau ezitarile lor?

• De ce informatii au nevoie pentru a trece mai departe si actiona?

• Care este punctul lor emotional care sa ii determine sa actioneze?

Raspunsurile la intrebarile de mai sus determina modul in care lucrurile sunt prezentate pe website si trebuie sa accentuam anumite informatii, altele doar prezentate. Nu puteti fi toate lucrurile pentru toti oamenii, site-ul nu poate fi despre multe actiuni diferite. Trebuie sa canalizam atentia vizitatorului in cadrul site-ului catre actiunea dorita.

Prezentati suficiente informatii

Fluxul in site trebuie sa completeze in fiecare etapa informatiile necesare utilizatorului si sa le prezinte punctele importante la momentul in care acestea sunt necesare pentru a avea loc o eventuala conversie. Greseala pe care o fac multe site-uri este de a cere actiunea din partea utilizatorului mult prea repede (inscrierea, abonarea, vanzarea etc.).

Obiectivul nostru este sa mentinem utilizatorii conectati la informatiile noastre, mergand cu fiecare sectiune si ecran in directia actiunii dorite. Trebuie optimizat continutul fiecarui ecran pentru a obtine conversia.

Continutul fiecarei pagini este foarte important si are cel mai mare impact asupra conversiilor. Textul este necesar pentru a sublinia toate detaliile care sunt importante pentru potentialii cumparatori in procesul de achizitie, pentru a adresa astfel toate intrebarile si indoielile lor. Design-ul web indeplineste aceasta sarcina intr-un mod atractiv si usor de inteles.

Fluxul difera in functie de sursa

Atunci cand se decide ce continut trebuie sa existe pe fiecare pagina, este important sa ne uitam si la modul in care au ajuns vizitatorii online pe aceasta pagina si la ceea ce stiu deja. Utilizatorul care a sosit pe o pagina de produs de pe pagina de pornire (de pe Home) este mai bine informat decat cel care a venit prin link direct.

Prin urmare, trebuie sa fim siguri ca cei care acceseaza un link direct nu vor pleca din cauza informatiilor insuficiente si trebuie sa subliniem inca o data, pe pagina produsului, punctele cheie de pe prima pagina (mai ales daca marca nu este cunoscuta si majoritatea viziteaza site-ul pentru prima data).

Un rol important il joaca personalizarea paginii web: oferirea de continut personalizat, promotii si mesaje diferite pentru nevoile vizitatorilor individuali ai site-ului. Prin oferirea de continut diferit in functie de anumite crtierii, este mult mai probabil sa cream entuziam fata de marca si, eventual, sa convertim vizitatorii in clienti. Si, cu putina munca si idei creative, putem crea continut personalizat care sa ne ajute sa facem acest lucru.

Primul pas in implementarea personalizarii site-urilor web este identificarea modului in care dorim sa diferentiem vizitatorii si apoi sa ne gandim la modalitati de a personaliza continutul, promotiile sau mesajele.

Vom incepe prin a analiza cine sunt vizitatorii si ce ii face diferiti si unici. Majoritatea vizitelor online sunt de la utilizatori de dispozitive mobile sau desktop? Acest lucru va influenta designul site-ului si cat de mult continut dinamic vom dori sa cream. De asemenea, luam in considerare faptul ca cei ce acceseaza pentru prima data un site pot sa navigheze in mod diferit fata de vizitatorii ce revin pentru a doua sau a treia oara. Personalizarea web este doar unul din avantajele oferite de platforma Hello Web clientilor. Am scris cateva articole despre personalizarea web si poti gasi informatii utile si pe pagina dedicata.

Hello Web va oferi mereu sprijin afacerilor ce doresc sa se dezvolte online cu solutii simple si eficiente.

De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
Mai multe articole

Vrei sa afli mai multe informatii sau sa intri in legatura cu noi?

Contacteaza-ne acum si vom analiza proiectul tau pentru a-ti oferi o solutie ce te va incanta. Intelegem ca gestionarea unei prezente online de succes poate fi dificila, de aceea suntem alaturi de clientii nostri la fiecare pas. 
CONTACT
De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Un tur virtual este o simulare a unei locatii existente, de obicei compus dintr-o secventa de videoclipuri sau imagini statice panoramice, ce pot fi vizualizate in orice directie, la 360 de grade . Turul poate utiliza, de asemenea, alte elemente multimedia, cum ar fi efecte sonore, muzica, naratiune si text. Imaginati-va ca mergeti intr-o locatie (un restaurant, un magazin, un apartament, o expozitie sau orice alt spatiu) pentru prima data. Aruncati o privire in jur. Faceti un pas mai aproape de obiectele pe care le vedeti. Treceti prin camere. Acum imaginati-va ca faceti toate acestea pe ecranul computerului sau pe un smartphone - acest lucru se numeste tur virtual. Un tur virtual este conceput pentru a oferi spectatorului o vedere 3D foarte aproape de realitate, facandu-l popular in industria imobiliara, unde poate fi prezentata cumparatorilor interesati o vedere 3D realista a unei case sau proprietati. Cine are nevoie de un tur virtual? Tururile la 360° sunt utilizate foarte mult in scopuri educationale si comerciale si de ele pot beneficia toate tipurile de companii care prezinta un spatiu si astfel transmit incredere, isi imbunatatesc rezultatele online si isi ating obiectivele offline. Cel mai important, tururile la 360 ° functioneaza atat pentru companii de renume mondial, cat si pentru companii mici. Cu un tur de 360 ​​° puteti prezenta interiorul si detaliile spatiului si chiar puteti transmite atmosfera. Un tur virtual pentru prezentarea unui loc de joaca sau parc de aventura va oferi celor interesati de face o vizita o vedere completa asupra spatiilor de joaca. Un tur virtual creste rezervarile online pentru hoteluri si restaurante si ajuta companiile imobiliare. Expozitiile sau showroom-urile pot prezenta in detaliu exponatele iar vizitatorii online afla imediat detalii despre produsele expuse. Agentiile de design interior pot arata spatiile create in galerii 360° complete. Pentru crearea fotografiilor 360° si a tururilor virtuale, lucram doar cu aparaturi profesionala dar ne mentinem preturile foarte accesibile si ne asiguram ca fiecare client este multumit de rezultatele obtinute. Puteti programa un apel telefonic cu noi pentru a discuta detaliile sau completati formularul de contact si afla detaliile exacte a ceea ce implica realizarea unui tur virtual pentru spatiile voastre. Lasati clientii sa va descopere spatiul online prin tururi virtuale 360°.
De către Valentin Avram 10 Apr, 2019
Schimbarea rapida de comportament a consumatorilor catre online si catre dispozitivele mobile ii dezavantajeaza pe jucatorii mai mici ce se adapteaza cu greu. Pensiunile trebuie sa aiba website-uri care sa functioneze perfect pe desktop, tableta si mobil, atat din punct de vedere al design-ului cat si al functionalitatii, al fluxului online. Hello Web vine in sprijinul pensiunilor cu solutii conform bugetului lor si cu rezultate reale.
De către Valentin Avram 04 Apr, 2019
Comisionul mediu luat de Booking.com, Expedia, Hotels.com, LastMinute.com sau alte agentii de turism online (OTA) este de aproximativ 10-25%. Dar poate ajunge pana la 45% pe baza diversilor factori pe care ii voi explica in acest articol. Desi este un cost foarte mare pentru hotelieri, aceste comisioane trebuie vazute atat ca pretul platit pentru clientii ce rezerva locatia pe site-ul OTA cat si costul de marketing pentru vizibilitatea si rezervarile directe.
De către Valentin Avram 01 Apr, 2019
Cream website-uri pentru pensiuni si hoteluri mici care ajuta afacerea cu adevarat, fara costuri care sa puna presiune pe afacere, mereu conform bugetului pensiunii si mereu aducand valoare.
De către Valentin Avram 27 Mar, 2019
Rezervarile directe online sunt foarte importante pentru afacerile din industria ospitalitatii. De aceea folosim cele mai bune tehnologii pentru a oferi hotelurilor mici si mijlocii din Romania website-uri ce includ un sistem de rezervari on-line intuitiv si puternic, care sa genereze rezervari directe.
Mai multe articole
Share by: