<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536870145 1107305727 0 0 415 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536870145 1073786111 1 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} --> Rezerva camera online direct pe website-ul hotelului
Fiecare dintre noi are anumite asteptari unice atunci cand vine vorba de rezervarea unei vacante - unii vor sa fie surprinsi in timp ce altii vor cauta un control complet. Si de fiecare data vom folosi cateva surse de informatii pentru a gasi cea mai buna oferta, fie ca decidem sa intram pe Booking.com, pe website-ul hotelului care ne place, pe TripAdviser sau pur si simplu sa cautam prin Google locatii noi si inedite. Rezervarea online poate fi o experienta satisfacatoare, atat timp cat sistemul care o faciliteaza nu este prea frustrant. Putem fi de acord ca Booking.com, de exemplu, a realizat o platforma intuitiva, in care fluxul rezervarii unei camere este usor de inteles si gandit spre obiectivul final, finalizarea si confirmarea unei rezervari.
In trecut, agentul de turism era cel care indruma procesul de rezervare. Personal, am lucrat in turism multi ani, vizitand locatii, cercetand, apoi povestind clientilor si indrumandu-i spre locatia care li se potriveste. Astfel, am preluat stadiul de cercetare din mainile clientului, apoi am observat cum acest lucru s-a schimbat de-a lungul timpului. In ziua de azi, fiecare parte a procesului de rezervare este mai aproape de comportamentul utilizatorilor. Acestia au, in cele din urma, controlul planurilor lor de calatorie, iar rezervarea online este acum unul dintre cele mai mari fluxuri de venituri pentru hoteluri si pensiuni.
In acest sens, fiecare hotel sau pensiune sau apartament in regim hotelier are nevoie de o distributie online variata, de prezenta pe website-urile agentiilor online precum Booking.com sau Expedia sau AirBnB, pe website-uri de review-uri si informatii precum TripAdviser, si bineinteles, de un website propriu gandit sa transforme vizitatorii online in oaspeti, incluzand un sistem de rezervari propriu, un motor de rezervari online intuitiv si simplu, care sa ofere utilizatorilor o experienta de rezervare conforma cu asteptarile lor.
Aici intervenim noi, Hello Web.
Am creat o solutie care ofera pensiunilor si hotelurilor mici si mijlocii forta de a concura online cu hotelurile mari si care este accesibila fiecarui proprietar. Acum, oferim hotelurilor o solutie completa care include:
-Rezervari online direct pe website-ul hotelului
-Managementul rezervarilor si gestiunea receptiei
-Inventar in timp real pe toate canalele (Booking.com, Expedia, website propriu etc.)
-O experienta de rezervare care satisface asteptarile utilizatorilor online
Transformarea asteptarilor utilizatorilor intr-o interactiune coerenta este o adevarata provocare, una ce trebuie abordata cu entuziasm atunci cand se dezvolta un website pentru un hotel sau pensiune turistica. Design-ul unui website turistic trebuie sa fie orientat spre indeplinirea obiectivelor vizitatorilor, dar este important, de asemenea, ca afacerea, tehnologia folosita si utilizatorul sa fie luati in considerare impreuna.
Aceasta este abordarea ideala pentru un website turistic ce trebuie sa ofere rezervari online. Web designerul trebuie sa inteleaga modul in care functioneaza afacerea (modul de stabilire a tarifelor, politicile copilului, tipurile de camere, suplimentele, pachetele turistice si profitabilitatea fiecaruia etc.) pentru ca totul sa se plieze cu sistemul de rezervare existent. In final, trebuie creat un proces de rezervare intuitiv, fara probleme, care sa satisfaca utilizatorii si sa sprijine obiectivele afacerii.
La Hello Web, designul unui website turistic incepe prin abordarea nevoilor si obiectivelor utilizatorilor.
Este esential sa identificam tipurile specifice de clienti unice pentru fiecare locatie. De exemplu, lanturi hoteliere precum Melia, Riu sau Four Seasons sunt marci de lux destinate calatorilor de placere - ganditi-va la spa-uri si la nunti - in timp ce lantul hotelier Ibis este orientat spre calatorii scurte pentru afaceri. Cu alte cuvinte, utilizatori diferiti doresc diferite tipuri de informatii pentru a-i ajuta sa ia decizia. Fiecare hotel, pensiune sau apartament trebuie sa isi cunoasca clientul pentru a veni in intampinarea lui cu informatii relevante care sa ajute in luarea deciziei.
Pentru a fi clar, decizia este rezervarea unei camere , iar scopul nostru, la Hello Web, este acela de a face acest lucru cat mai usor posibil. De-a lungul timpului, am observat ca, din fericire, indiferent de tipurile de utilizatori, cei mai multi oameni urmeaza niste pasi similari pentru a ajunge acolo. In general, utilizatorii urmaresc aceste idei si actiuni:
Obiectivele utilizatorului in cautarea unei rezervari hoteliere il vor duce la intrebari pe care procesul de rezervare ar trebui sa le raspunda. Fiecare dintre aceste intrebari si raspunsuri fac parte din povestea utilizatorului. Deci, sa aruncam o privire la fiecare etapa ...
Cautarea... si gasirea
Exista multe moduri prin care un utilizator va ajunge la un hotel. Cele mai multe persoane vor folosi un motor de cautare (de regula, Google) pentru a gasi hoteluri si destinatii potrivite sau website-uri ce aduna mai multe locatii (precum Booking.com) pentru a gasi o oferta buna, apoi cerceteaza in continuare pe website-ul hotelului pentru a verifica ofertele si facilitatile.
Booking.com este un agregator de calatorie, un motor de cautari si rezervari de cazare ce conecteaza turistii cu cea mai mare selectie din lume de cazari, de la apartamente, case de vacanta si pensiuni la hoteluri de lux si cazari speciale si inedite, si a devenit astazi aproape omniprezent in procesul de cautare si rezervare. In aceeasi categorie putem include, cu asemanari si deosebiri, Expedia.com (ce poate fi folosit pentru a rezerva bilete de avion, rezervari de hoteluri, inchirieri de masini, croaziere si pachete de vacanta) si AirBnB (unde membrii pot folosi website-ul pentru a gasi sau oferi cazari si experiente turistice, in primul rand case de vacanta).
Fiecare punct de pornire in procesul initiat de utilizator ar trebui luat in considerare atunci cand se dezvolta arhitectura si continutul website-ului unui hotel sau pensiune, si ar trebui sa fie clar, la fiecare punct de intrare, modul in care utilizatorii isi pot atinge obiectivele.
Rezervare online cu informatii usor de gasit
In ziua de azi, cei mai multi consumatori de servicii turistice cauta si rezerva hoteluri online. Iar cand ne referim la concedii, o parte din turisti incep cercetarea vacantei online, apoi fac rezervarile offline. Acest lucru inseamna ca majoritatea turistilor studiaza optiunile hoteliere si de calatorie pe Internet, iar informatiile prezentate online pe website-ul hotelului sunt extrem de importante in a convinge utilizatorul sa faca rezervarea.
Nu trebuie sa presupunem niciodata ca utilizatorii au facut deja cercetarea cu privire la toate detaliile hotelului, cum ar fi camerele si locatia, inainte de a incepe configurarea rezervarii; unii utilizatori vor explora un website, in timp ce altii se vor arunca direct in procesul de rezervare, asteptand ca informatiile pe care le doresc sa apara pe parcurs. Cu alte cuvinte, ar trebui sa ne gandim mereu la ce informatii utile vor ajuta utilizatorul sa treaca la pasul urmator.
Tipurile de informatii pe care le cauta vizitatorii online:
Emotionale
Este important sa luam in considerare tipul de informatii cautate de utilizatori. Imaginile sunt prezentate in mod constant in testarea utilizabilitatii ca fiind printre primele lucruri pe care utilizatorii le cauta - nu este surprinzator, avand in vedere impactul emotional pe care il pot avea asupra noastra. Si nici intamplator cand verificam un hotel pe Booking.com si observam imagini multe si mari cu fiecare camera sau facilitate, fiind o politica a agentiei online si un criteriu pentru a include o locatie noua.
Rationale
De asemenea, utilizatorii tind sa caute informatii mai rationale inainte de a lua o decizie si ce sursa mai buna decat alte persoane? Foarte multi turisti apeleaza la TripAdviser pentru recenzii sau au folosit alte site-urile de revizuire a hotelurilor inainte de a lua decizia finala.
Pretul este, desigur, un factor decisiv. De foarte multe ori, pretul este mai important decat locatia. Gasirea unei oferte speciale este importanta. Popularitatea din ce in ce mai mare a site-urilor de prezentare a hotelurilor demonstreaza, de asemenea, importanta pretului, deoarece aceste site-uri faciliteaza cercetarea si compararea preturilor.
Cum alege utilizatorul
Cu totii ne dorim sa fie usor atunci cand cumparam online - o experienta de cumparaturi on-line nu ar trebui sa faca niciodata un utilizator sa se simta dezamagit sau frustrat iar procesul ar trebui sa fie intotdeauna credibil si demn de incredere. Rezervarea unei camere online nu ar trebui sa fie diferita.
Informatiile clare sunt vitale, cei mai multi utilizatori isi abandoneaza rezervarea daca au descoperit taxe ascunse sau daca tarifarea era in general neclara. In plus, exista riscul de a parasi procesul de rezervare daca nu au putut gasi suficiente informatii.
Pentru fiecare website hotelier creat de Hello Web oferim un sistem de rezervari online intuitiv, pentru ca hotelul sa fie disponibil 24x7 pentru a primi rezervari direct din website-ul propriu. Software-ul de rezervare permite oaspetilor sa rezerve folosind dispozitivele preferate (pe laptop sau mobil) si se pot promova pachete si oferte speciale pentru a atrage oaspetii si obtine mai multe rezervari.
Disponibilitatea este urmatoarea nevoie a utilizatorilor pe care site-urile turistice trebuie sa le satisfaca, dar acest lucru poate deveni destul de complicat intr-un proces de rezervare a unei camere de hotel. Cele mai multe magazine online care vand bunuri fizice au stocuri – adica un numar clar de articole intr-un depozit. Exista o cantitate fixa si un pret stabilit. Hotelurile si pensiunile au, totusi, un inventar multidimensional - camere clasificate dupa tip (cum ar fi duble, single, deluxe), cu tarife diferite (cum ar fi tarife pentru rezervari din timp, tarife speciale de grup sau tarife flexibile si restrictive etc.). Inventarul hotelului necesita mult mai mult management si are multe consideratii diferite atunci cand este necesara afisarea inventarului si a disponibilitatii. Acest lucru poate duce la unele provocari interesante pentru interfata cu utilizatorul, provocari pe care multe hoteluri incearca inca sa le rezolve.
Experienta noastra in turism ne permite sa oferim pensiunilor si hotelurilor, ajutorul de care au nevoie pentru a avea o prezenta online ce va concura cu hotelurile mari ce dispun de bugete generoase si mult personal. Hello Web iti ofera un sistem de rezervari si gestiune a inventarului simplu, ce se personalizeaza conform detaliilor fiecarei locatii.
Rezervati acum
Rezervarea propriu-zisa este locul unde designul trebuie sa lucreze din greu. Pentru a duce utilizatorii de la punctul A la acea pagina de confirmare finala, procesul trebuie sa fie cat mai lin posibil. Realizarea unui proces simplu si eficient pentru utilizator este sarcina noastra, dar ceea ce face ca interfata cu utilizatorul sa fie mai complexa este aderarea la politicile fiecarei unitati turistice in parte. Intelegerea politicilor de tarifare hoteliere ne face deosebit de priceputi in a crea si personaliza motorul de rezervari online pentru website-ul unui hotel sau pensiune.
Inainte de a cartografia procesul de rezervare online, exista mai multe provocari care ar trebui avute in vedere. Am descoperit ca afacerile hoteliere pot deveni foarte complicate. Cate hoteluri sunt, tot atatea reguli de afaceri ar putea fi, precum politicile privind cazarea copiilor, politicile si termenele de anulare si modul in care sunt gestionate tipurile de camere, tarifele si ofertele. Adaugam servicii de housekeeping sau alimentatie si devine clar de ce este necesara o intelegere profunda a afacerii turistice inainte de dezvoltarea online.
Obtinerea acestor informatii de la fiecare hotel este adesea o provocare in sine, deoarece detaliile pot varia in functie de fiecare proprietate si nu sunt pastrate intr-o locatie centrala. Cea mai buna modalitate in acest sens este de a pune intrebari (mai degraba decat de a presupune) pe tot parcursul proiectului - de la stabilirea liniilor generale, la prezentarea unei versiuni si dezvoltarea finala. In acest fel, nu vor aparea probleme cand sistemul va fi testat.
Confirmarea rezervarii nu trebuie sa fie sfarsitul pentru experienta online a utilizatorului in cadrul website-ului hotelului. Aceasta este partea distractiva! Testarea a aratat ca utilizatorii raspund cu adevarat sugestiilor si informatiilor utile pentru a ii ajuta sa-si planifice vacanta. De aceea, noi sfatuim hotelurile sa se gandeasca bine la ceea ce urmeaza: sa prezinte mai multe oportunitati, sa faca parte din procesul de planificare a vacantelor si sa gaseasca modalitati de a pastra utilizatorul implicat alaturi de locatie. Acest lucru va contribui la imbunatatirea recunoasterii si loialitatii marcii, prin pastrarea website-ului hotelului in fata utilizatorilor.
Acum stiti…
Proiectarea unui website turistic si a unui proces de rezervare pot fi destul de distractive - este interesant si complicat si, in general, oferim ceva care ar trebui sa ii faca pe oameni sa se simta bine: rezervarea unei vacante. Este foarte interesant sa fim implicati in crearea unui nou proces de la inceput pana la sfarsit, gandindu-ne la calatoria utilizatorului si cum sa cream o experienta mai buna a vizitatorului online. Exista atat de multe lucruri care trebuie luate in considerare pentru fiecare afacere individuala si grup de utilizatori. Tehnologia avanseaza si, prin urmare, viitorul ofera oportunitatea de a crea experiente mult mai eficiente, mai inovatoare si mai bogate.
Deci, pentru final, pastram urmatoarele idei atunci cand ne gandim la dezvoltarea unui website turistic cu sistem de rezervare inclus:
- luam in calcul, in primul rand, utilizatorul,
- analizam afacerea, politicile, preturile,
- integram tehnologia, sistemul de rezervari, gestiunea inventarului, managementul rezervarilor.
Prin imbinarea acestor elemente, vom fi mult mai aproape de a crea impreuna ceva elegant, usor de utilizat si de succes.
Vrei sa afli mai multe informatii sau sa intri in legatura cu noi?







