Website-uri concepute pentru hoteluri si pensiuni

Valentin Avram • mar. 07, 2019
contact@helloweb.ro

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536870145 1107305727 0 0 415 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536870145 1073786111 1 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} --> Rezerva camera online direct pe website-ul hotelului

Fiecare dintre noi are anumite asteptari unice atunci cand vine vorba de rezervarea unei vacante - unii vor sa fie surprinsi in timp ce altii vor cauta un control complet. Si de fiecare data vom folosi cateva surse de informatii pentru a gasi cea mai buna oferta, fie ca decidem sa intram pe Booking.com, pe website-ul hotelului care ne place, pe TripAdviser sau pur si simplu sa cautam prin Google locatii noi si inedite. Rezervarea online poate fi o experienta satisfacatoare, atat timp cat sistemul care o faciliteaza nu este prea frustrant. Putem fi de acord ca Booking.com, de exemplu, a realizat o platforma intuitiva, in care fluxul rezervarii unei camere este usor de inteles si gandit spre obiectivul final, finalizarea si confirmarea unei rezervari.

In trecut, agentul de turism era cel care indruma procesul de rezervare. Personal, am lucrat in turism multi ani, vizitand locatii, cercetand, apoi povestind clientilor si indrumandu-i spre locatia care li se potriveste. Astfel, am preluat stadiul de cercetare din mainile clientului, apoi am observat cum acest lucru s-a schimbat de-a lungul timpului. In ziua de azi, fiecare parte a procesului de rezervare este mai aproape de comportamentul utilizatorilor. Acestia au, in cele din urma, controlul planurilor lor de calatorie, iar rezervarea online este acum unul dintre cele mai mari fluxuri de venituri pentru hoteluri si pensiuni.

In acest sens, fiecare hotel sau pensiune sau apartament in regim hotelier are nevoie de o distributie online variata, de prezenta pe website-urile agentiilor online precum Booking.com sau Expedia sau AirBnB, pe website-uri de review-uri si informatii precum TripAdviser, si bineinteles, de un website propriu gandit sa transforme vizitatorii online in oaspeti, incluzand un sistem de rezervari propriu, un motor de rezervari online intuitiv si simplu, care sa ofere utilizatorilor o experienta de rezervare conforma cu asteptarile lor.

Aici intervenim noi, Hello Web.

Am creat o solutie care ofera pensiunilor si hotelurilor mici si mijlocii forta de a concura online cu hotelurile mari si care este accesibila fiecarui proprietar. Acum, oferim hotelurilor o solutie completa care include:

-Rezervari online direct pe website-ul hotelului

-Managementul rezervarilor si gestiunea receptiei

-Inventar in timp real pe toate canalele (Booking.com, Expedia, website propriu etc.)

-O experienta de rezervare care satisface asteptarile utilizatorilor online

Transformarea asteptarilor utilizatorilor intr-o interactiune coerenta este o adevarata provocare, una ce trebuie abordata cu entuziasm atunci cand se dezvolta un website pentru un hotel sau pensiune turistica. Design-ul unui website turistic trebuie sa fie orientat spre indeplinirea obiectivelor vizitatorilor, dar este important, de asemenea, ca afacerea, tehnologia folosita si utilizatorul sa fie luati in considerare impreuna.

Aceasta este abordarea ideala pentru un website turistic ce trebuie sa ofere rezervari online. Web designerul trebuie sa inteleaga modul in care functioneaza afacerea (modul de stabilire a tarifelor, politicile copilului, tipurile de camere, suplimentele, pachetele turistice si profitabilitatea fiecaruia etc.) pentru ca totul sa se plieze cu sistemul de rezervare existent. In final, trebuie creat un proces de rezervare intuitiv, fara probleme, care sa satisfaca utilizatorii si sa sprijine obiectivele afacerii.

La Hello Web, designul unui website turistic incepe prin abordarea nevoilor si obiectivelor utilizatorilor.

Este esential sa identificam tipurile specifice de clienti unice pentru fiecare locatie. De exemplu, lanturi hoteliere precum Melia, Riu sau Four Seasons sunt marci de lux destinate calatorilor de placere - ganditi-va la spa-uri si la nunti - in timp ce lantul hotelier Ibis este orientat spre calatorii scurte pentru afaceri. Cu alte cuvinte, utilizatori diferiti doresc diferite tipuri de informatii pentru a-i ajuta sa ia decizia. Fiecare hotel, pensiune sau apartament trebuie sa isi cunoasca clientul pentru a veni in intampinarea lui cu informatii relevante care sa ajute in luarea deciziei.

Pentru a fi clar, decizia este rezervarea unei camere , iar scopul nostru, la Hello Web, este acela de a face acest lucru cat mai usor posibil. De-a lungul timpului, am observat ca, din fericire, indiferent de tipurile de utilizatori, cei mai multi oameni urmeaza niste pasi similari pentru a ajunge acolo. In general, utilizatorii urmaresc aceste idei si actiuni:

Obiectivele utilizatorului in cautarea unei rezervari hoteliere il vor duce la intrebari pe care procesul de rezervare ar trebui sa le raspunda. Fiecare dintre aceste intrebari si raspunsuri fac parte din povestea utilizatorului. Deci, sa aruncam o privire la fiecare etapa ...

Cautarea... si gasirea

Exista multe moduri prin care un utilizator va ajunge la un hotel. Cele mai multe persoane vor folosi un motor de cautare (de regula, Google) pentru a gasi hoteluri si destinatii potrivite sau website-uri ce aduna mai multe locatii (precum Booking.com) pentru a gasi o oferta buna, apoi cerceteaza in continuare pe website-ul hotelului pentru a verifica ofertele si facilitatile.

Booking.com este un agregator de calatorie, un motor de cautari si rezervari de cazare ce conecteaza turistii cu cea mai mare selectie din lume de cazari, de la apartamente, case de vacanta si pensiuni la hoteluri de lux si cazari speciale si inedite, si a devenit astazi aproape omniprezent in procesul de cautare si rezervare. In aceeasi categorie putem include, cu asemanari si deosebiri, Expedia.com (ce poate fi folosit pentru a rezerva bilete de avion, rezervari de hoteluri, inchirieri de masini, croaziere si pachete de vacanta) si AirBnB (unde membrii pot folosi website-ul pentru a gasi sau oferi cazari si experiente turistice, in primul rand case de vacanta).

Fiecare punct de pornire in procesul initiat de utilizator ar trebui luat in considerare atunci cand se dezvolta arhitectura si continutul website-ului unui hotel sau pensiune, si ar trebui sa fie clar, la fiecare punct de intrare, modul in care utilizatorii isi pot atinge obiectivele.

Rezervare online cu informatii usor de gasit

In ziua de azi, cei mai multi consumatori de servicii turistice cauta si rezerva hoteluri online. Iar cand ne referim la concedii, o parte din turisti incep cercetarea vacantei online, apoi fac rezervarile offline. Acest lucru inseamna ca majoritatea turistilor studiaza optiunile hoteliere si de calatorie pe Internet, iar informatiile prezentate online pe website-ul hotelului sunt extrem de importante in a convinge utilizatorul sa faca rezervarea.

Nu trebuie sa presupunem niciodata ca utilizatorii au facut deja cercetarea cu privire la toate detaliile hotelului, cum ar fi camerele si locatia, inainte de a incepe configurarea rezervarii; unii utilizatori vor explora un website, in timp ce altii se vor arunca direct in procesul de rezervare, asteptand ca informatiile pe care le doresc sa apara pe parcurs. Cu alte cuvinte, ar trebui sa ne gandim mereu la ce informatii utile vor ajuta utilizatorul sa treaca la pasul urmator.

Tipurile de informatii pe care le cauta vizitatorii online:

Emotionale

Este important sa luam in considerare tipul de informatii cautate de utilizatori. Imaginile sunt prezentate in mod constant in testarea utilizabilitatii ca fiind printre primele lucruri pe care utilizatorii le cauta - nu este surprinzator, avand in vedere impactul emotional pe care il pot avea asupra noastra. Si nici intamplator cand verificam un hotel pe Booking.com si observam imagini multe si mari cu fiecare camera sau facilitate, fiind o politica a agentiei online si un criteriu pentru a include o locatie noua.

Rationale

De asemenea, utilizatorii tind sa caute informatii mai rationale inainte de a lua o decizie si ce sursa mai buna decat alte persoane? Foarte multi turisti apeleaza la TripAdviser pentru recenzii sau au folosit alte site-urile de revizuire a hotelurilor inainte de a lua decizia finala.

Pretul este, desigur, un factor decisiv. De foarte multe ori, pretul este mai important decat locatia. Gasirea unei oferte speciale este importanta. Popularitatea din ce in ce mai mare a site-urilor de prezentare a hotelurilor demonstreaza, de asemenea, importanta pretului, deoarece aceste site-uri faciliteaza cercetarea si compararea preturilor.

Cum alege utilizatorul

Cu totii ne dorim sa fie usor atunci cand cumparam online - o experienta de cumparaturi on-line nu ar trebui sa faca niciodata un utilizator sa se simta dezamagit sau frustrat iar procesul ar trebui sa fie intotdeauna credibil si demn de incredere. Rezervarea unei camere online nu ar trebui sa fie diferita.

Informatiile clare sunt vitale, cei mai multi utilizatori isi abandoneaza rezervarea daca au descoperit taxe ascunse sau daca tarifarea era in general neclara. In plus, exista riscul de a parasi procesul de rezervare daca nu au putut gasi suficiente informatii.

Pentru fiecare website hotelier creat de Hello Web oferim un sistem de rezervari online intuitiv, pentru ca hotelul sa fie disponibil 24x7 pentru a primi rezervari direct din website-ul propriu. Software-ul de rezervare permite oaspetilor sa rezerve folosind dispozitivele preferate (pe laptop sau mobil) si se pot promova pachete si oferte speciale pentru a atrage oaspetii si obtine mai multe rezervari.

Disponibilitatea este urmatoarea nevoie a utilizatorilor pe care site-urile turistice trebuie sa le satisfaca, dar acest lucru poate deveni destul de complicat intr-un proces de rezervare a unei camere de hotel. Cele mai multe magazine online care vand bunuri fizice au stocuri – adica un numar clar de articole intr-un depozit. Exista o cantitate fixa ​​si un pret stabilit. Hotelurile si pensiunile au, totusi, un inventar multidimensional - camere clasificate dupa tip (cum ar fi duble, single, deluxe), cu tarife diferite (cum ar fi tarife pentru rezervari din timp, tarife speciale de grup sau tarife flexibile si restrictive etc.). Inventarul hotelului necesita mult mai mult management si are multe consideratii diferite atunci cand este necesara afisarea inventarului si a disponibilitatii. Acest lucru poate duce la unele provocari interesante pentru interfata cu utilizatorul, provocari pe care multe hoteluri incearca inca sa le rezolve.

Experienta noastra in turism ne permite sa oferim pensiunilor si hotelurilor, ajutorul de care au nevoie pentru a avea o prezenta online ce va concura cu hotelurile mari ce dispun de bugete generoase si mult personal. Hello Web iti ofera un sistem de rezervari si gestiune a inventarului simplu, ce se personalizeaza conform detaliilor fiecarei locatii.

Rezervati acum

Rezervarea propriu-zisa este locul unde designul trebuie sa lucreze din greu. Pentru a duce utilizatorii de la punctul A la acea pagina de confirmare finala, procesul trebuie sa fie cat mai lin posibil. Realizarea unui proces simplu si eficient pentru utilizator este sarcina noastra, dar ceea ce face ca interfata cu utilizatorul sa fie mai complexa este aderarea la politicile fiecarei unitati turistice in parte. Intelegerea politicilor de tarifare hoteliere ne face deosebit de priceputi in a crea si personaliza motorul de rezervari online pentru website-ul unui hotel sau pensiune.

Inainte de a cartografia procesul de rezervare online, exista mai multe provocari care ar trebui avute in vedere. Am descoperit ca afacerile hoteliere pot deveni foarte complicate. Cate hoteluri sunt, tot atatea reguli de afaceri ar putea fi, precum politicile privind cazarea copiilor, politicile si termenele de anulare si modul in care sunt gestionate tipurile de camere, tarifele si ofertele. Adaugam servicii de housekeeping sau alimentatie si devine clar de ce este necesara o intelegere profunda a afacerii turistice inainte de dezvoltarea online.

Obtinerea acestor informatii de la fiecare hotel este adesea o provocare in sine, deoarece detaliile pot varia in functie de fiecare proprietate si nu sunt pastrate intr-o locatie centrala. Cea mai buna modalitate in acest sens este de a pune intrebari (mai degraba decat de a presupune) pe tot parcursul proiectului - de la stabilirea liniilor generale, la prezentarea unei versiuni si dezvoltarea finala. In acest fel, nu vor aparea probleme cand sistemul va fi testat.

Confirmarea rezervarii nu trebuie sa fie sfarsitul pentru experienta online a utilizatorului in cadrul website-ului hotelului. Aceasta este partea distractiva! Testarea a aratat ca utilizatorii raspund cu adevarat sugestiilor si informatiilor utile pentru a ii ajuta sa-si planifice vacanta. De aceea, noi sfatuim hotelurile sa se gandeasca bine la ceea ce urmeaza: sa prezinte mai multe oportunitati, sa faca parte din procesul de planificare a vacantelor si sa gaseasca modalitati de a pastra utilizatorul implicat alaturi de locatie. Acest lucru va contribui la imbunatatirea recunoasterii si loialitatii marcii, prin pastrarea website-ului hotelului in fata utilizatorilor.

Acum stiti…

Proiectarea unui website turistic si a unui proces de rezervare pot fi destul de distractive - este interesant si complicat si, in general, oferim ceva care ar trebui sa ii faca pe oameni sa se simta bine: rezervarea unei vacante. Este foarte interesant sa fim implicati in crearea unui nou proces de la inceput pana la sfarsit, gandindu-ne la calatoria utilizatorului si cum sa cream o experienta mai buna a vizitatorului online. Exista atat de multe lucruri care trebuie luate in considerare pentru fiecare afacere individuala si grup de utilizatori. Tehnologia avanseaza si, prin urmare, viitorul ofera oportunitatea de a crea experiente mult mai eficiente, mai inovatoare si mai bogate.

Deci, pentru final, pastram urmatoarele idei atunci cand ne gandim la dezvoltarea unui website turistic cu sistem de rezervare inclus:

- luam in calcul, in primul rand, utilizatorul,

- analizam afacerea, politicile, preturile,

- integram tehnologia, sistemul de rezervari, gestiunea inventarului, managementul rezervarilor.

Prin imbinarea acestor elemente, vom fi mult mai aproape de a crea impreuna ceva elegant, usor de utilizat si de succes.

Citeste in continuare despre sistemul de rezervari, gestiunea inventarului si managementul receptiei, apoi contacteaza-ne pentru a incepe dezvoltarea online a hotelului tau.

De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
Mai multe articole

Vrei sa afli mai multe informatii sau sa intri in legatura cu noi?

Contacteaza-ne acum si vom analiza proiectul tau pentru a-ti oferi o solutie ce te va incanta. Intelegem ca gestionarea unei prezente online de succes poate fi dificila, de aceea suntem alaturi de clientii nostri la fiecare pas. 
CONTACT
De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Un tur virtual este o simulare a unei locatii existente, de obicei compus dintr-o secventa de videoclipuri sau imagini statice panoramice, ce pot fi vizualizate in orice directie, la 360 de grade . Turul poate utiliza, de asemenea, alte elemente multimedia, cum ar fi efecte sonore, muzica, naratiune si text. Imaginati-va ca mergeti intr-o locatie (un restaurant, un magazin, un apartament, o expozitie sau orice alt spatiu) pentru prima data. Aruncati o privire in jur. Faceti un pas mai aproape de obiectele pe care le vedeti. Treceti prin camere. Acum imaginati-va ca faceti toate acestea pe ecranul computerului sau pe un smartphone - acest lucru se numeste tur virtual. Un tur virtual este conceput pentru a oferi spectatorului o vedere 3D foarte aproape de realitate, facandu-l popular in industria imobiliara, unde poate fi prezentata cumparatorilor interesati o vedere 3D realista a unei case sau proprietati. Cine are nevoie de un tur virtual? Tururile la 360° sunt utilizate foarte mult in scopuri educationale si comerciale si de ele pot beneficia toate tipurile de companii care prezinta un spatiu si astfel transmit incredere, isi imbunatatesc rezultatele online si isi ating obiectivele offline. Cel mai important, tururile la 360 ° functioneaza atat pentru companii de renume mondial, cat si pentru companii mici. Cu un tur de 360 ​​° puteti prezenta interiorul si detaliile spatiului si chiar puteti transmite atmosfera. Un tur virtual pentru prezentarea unui loc de joaca sau parc de aventura va oferi celor interesati de face o vizita o vedere completa asupra spatiilor de joaca. Un tur virtual creste rezervarile online pentru hoteluri si restaurante si ajuta companiile imobiliare. Expozitiile sau showroom-urile pot prezenta in detaliu exponatele iar vizitatorii online afla imediat detalii despre produsele expuse. Agentiile de design interior pot arata spatiile create in galerii 360° complete. Pentru crearea fotografiilor 360° si a tururilor virtuale, lucram doar cu aparaturi profesionala dar ne mentinem preturile foarte accesibile si ne asiguram ca fiecare client este multumit de rezultatele obtinute. Puteti programa un apel telefonic cu noi pentru a discuta detaliile sau completati formularul de contact si afla detaliile exacte a ceea ce implica realizarea unui tur virtual pentru spatiile voastre. Lasati clientii sa va descopere spatiul online prin tururi virtuale 360°.
De către Valentin Avram 10 Apr, 2019
Schimbarea rapida de comportament a consumatorilor catre online si catre dispozitivele mobile ii dezavantajeaza pe jucatorii mai mici ce se adapteaza cu greu. Pensiunile trebuie sa aiba website-uri care sa functioneze perfect pe desktop, tableta si mobil, atat din punct de vedere al design-ului cat si al functionalitatii, al fluxului online. Hello Web vine in sprijinul pensiunilor cu solutii conform bugetului lor si cu rezultate reale.
De către Valentin Avram 04 Apr, 2019
Comisionul mediu luat de Booking.com, Expedia, Hotels.com, LastMinute.com sau alte agentii de turism online (OTA) este de aproximativ 10-25%. Dar poate ajunge pana la 45% pe baza diversilor factori pe care ii voi explica in acest articol. Desi este un cost foarte mare pentru hotelieri, aceste comisioane trebuie vazute atat ca pretul platit pentru clientii ce rezerva locatia pe site-ul OTA cat si costul de marketing pentru vizibilitatea si rezervarile directe.
De către Valentin Avram 01 Apr, 2019
Cream website-uri pentru pensiuni si hoteluri mici care ajuta afacerea cu adevarat, fara costuri care sa puna presiune pe afacere, mereu conform bugetului pensiunii si mereu aducand valoare.
De către Valentin Avram 27 Mar, 2019
Rezervarile directe online sunt foarte importante pentru afacerile din industria ospitalitatii. De aceea folosim cele mai bune tehnologii pentru a oferi hotelurilor mici si mijlocii din Romania website-uri ce includ un sistem de rezervari on-line intuitiv si puternic, care sa genereze rezervari directe.
Mai multe articole
Share by: