Managementul canalelor de distributie pentru hotelurile si pensiunile din Romania

Valentin Avram • mar. 18, 2019
contact@helloweb.ro

Despre Channel Management sau Gestionarea tuturor canalelor de rezervari online dintr-un singur loc

Gasirea unei strategii eficiente de distributie a hotelului care sa implice agentiile de turism online (OTA) este o sarcina extrem de provocatoare. Acest lucru se datoreaza faptului ca este necesara o analiza profunda, numeroase experimente si urmarirea continua atat a nivelului vanzarilor, cat si a marjelor castigate prin anumite canale. Desi OTA s-au dovedit a fi un element indispensabil al strategiilor moderne de vanzari, gestionarea eficienta a acestora continua sa prezinte multe dificultati. Cum sa le rezolvati si sa gasti o strategie de distributie profitabila?

Acest articol se adreseaza in primul rand proprietarilor si managerilor de hoteluri si pensiuni din Romania, pentru a le oferi informatii utile in dezvoltarea afacerii online.

Ce este Hotel Channel Management?

Atunci cand gestionati o pensiune sau un hotel mic, veti auzi despre managementul canalelor de rezervari si despre modul in care acesta reprezinta o parte esentiala a planului general de afaceri. Este important sa cunoasteti solutiile de distributie online disponibile si ce inseamna „channel management” pentru a identifica cea mai buna strategie de gestionare a canalelor de rezervari online. Atunci cand faceti acest lucru corect, gestionarea canalelor va poate mari rezervarile si va va ajuta sa generati venituri suplimentare.

Deci, ce este Channel Management?

Channel Management sau Gestionarea partenerilor de rezervari este procesul de gestionare a canalelor de distributie online pentru a vinde inventarul hotelului catre diferite website-uri si agentii online. Este singura modalitate de a ajunge intr-un mod eficient la o audienta larga, fara a risca suprarezervarile (overbookings).

Managementul canalelor va permite sa va asociati cu companii mari, cum ar fi OTA (Online Travel Agencies: Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda s.a) precum si cu agentii mai mici pe diferite piete. Folosind un model de inventar combinat inseamna ca vindeti cat mai multe camere posibil - prin intermediul a cat mai multor canale - fara riscul suprarezervarilor. Dupa fiecare rezervare, inventarul este actualizat automat in toate canalele de distributie, astfel incat oaspetii sa aiba informatii exacte despre disponibilitati, indiferent de unde fac rezervarea.

Cum gestionam eficient toate canelele de rezervari?

Singura modalitate de a genera mai multe rezervari pe tot parcursul anului - indiferent de sezon - este sa va imbunatatiti prezenta online in industria turismului global. Pentru un hotel mic sau o pensiune care ofera o experienta unica si intima, poate fi dificil sa isi promoveze numele in fata unei audiente largi, fara a dispune de tehnologia potrivita. Pentru a creste sursele de rezervari si veniturile, hotelurile au nevoie de un Channel Manager. Iata ce trebuie sa stiti:

Ce este un Channel Manager (manager de canale)?

Un manager de canale (veti intalni des online si in literatura de specialitate termenul „channel manager”) este o solutie tehnologica care va poate ajuta sa cresteti numarul canalelor de rezervari online si sa distribuiti camerele in cel mai eficient mod posibil. Un manager de canale trimite tarifele fiecarei camere si disponibilitatea in timp real, intr-o retea avansata de agenti de distributie, fiecare accesand informatiile ce se afla intr-un singur loc. Atunci cand are loc o rezervare printr-un canal anume (de exp. Booking.com), inventarul va scadea atat pe acel canal cat si pe toate celelalte canele de distributie cu care hotelul este partener si care sunt conectate la channel manager (Expedia, Agoda, AirBnB, Hotels.com etc., website propriu, sistem de management al proprietatii).


Care sunt avantajele Managerului de canale de distributie oferit de Hello Web?

Combinand experienta in industria turistica cu dezvoltarea de website-uri, am decis sa oferim un pachet complet pentru hotelurile si pensiunile din Romania, un pachet care sa ajute unitatile turistice sa creasca online, sa isi mareasca numarul de rezervari si veniturile. Astfel, pe langa un website creat special pentru turism ce va include un sistem de rezervari propriu, hotelurile pot avea acces la un Channel Manager ce le va permite sa se conecteze la o retea diversa de agentii. Fiecare hotel are nevoie de o retea de parteneri de distributie care sa includa o varietate de colaboratori diferiti si o modalitate de a gestiona eficient aceasta retea este cu managerul de canale oferit de Hello Web.

Channel Managerul oferit de noi va permite sa va mariti numarul de rezervari, precum si veniturile aferente. Odata ce managerul de canale de rezervari este configurat, veti descoperi cat de usor este sa mariti reteaua de distributie. Pe masura ce creste reteaua si se amplifica prezenta unitatii in industrie, veti observa o crestere organica a rezervarilor. Puteti, de asemenea, sa vindeti mai multe camere in timpul sezonului de varf la un tarif mai mare si sa generati rezervari in perioadele mai slabe. Pe masura ce rezervarile dvs. cresc, veniturile vor creste si ele.

Sistemul de gestionare a canalelor de distributie elimina problemele logistice, cum ar fi suprarezervarea camerelor. Acesta se conecteaza cu sistemul de administrare a proprietatii (PMS - Property Management System), actualizand instantaneu disponibilitatea camerelor, astfel incat toata lumea sa aiba acces la cele mai recente si mai fiabile informatii. Acest lucru minimizeaza necesitatea ca personalul sa completeze intrarile de rezervare manual si, in consecinta, se elimina riscul supra-rezervarii camerelor.

Pentru noi, un manager de canal este o tehnologie esentiala pentru operatorii turistici care doresc sa reuseasca in industria de turism globala. Hello Web ofera un manager de canale care este proiectat special pentru acest sector turistic si va permite sa va conectati la agenti de distributie care vor vande inventarul dvs. catre clientii lor.

Pretul acestui software este extrem de important in alegerea celei mai bune solutii. Am spus mereu ca dorim sa ajutam hotelurile mici si mijlocii si pensiunile din Romania, de aceea venim cu o solutie care sa le ofere forta de a concura online cu hotelurile mari si care sa fie accesibila fiecarui proprietar.

Ce este important la un Channel Manager?

Cu siguranta, nu doriti sa investiti in orice channel manager. Aveti nevoie de unul potrivit unitatii voastre de cazare, unul care sa fie usor de folosit, care sa permita gestionarea cu usurinta a partenerilor si rezervarilor, special conceput pentru nevoile unitatilor de cazare mici si mijlocii, pentru a le oferi puterea de a concura cu marile hoteluri ce dispun de bugete generoase si personal specializat. In plus, aveti nevoie de suport permanent, de sprijin pentru a gestiona cat mai multe canale de distributie fara batai de cap. Hello Web va fi alaturi de fiecare hotel sau pensiune pentru a gasi cele mai bune canale de distributie si maximiza profiturile.

Pentru a ajuta unitatile turistice din Romania, am luat in considerare urmatoarele elemente pentru a le include in Channel Managerul oferit de noi:

- Numar mare de canale : cu cat mai multe agentii online partenere (OTA) cu care se conecteaza managerul de canale, cu atat sunt mai multe piete pe care le puteti accesa.

- Sprijin si instruire : cand alegeti Hello Web aveti asistenta permanenta, vom fi alaturi de unitatile turistice pentru a le ajuta sa navigheze in sistem si sa se conecteze cu numarul maxim de agentii.

- Raportare solida : un sitem de gestionare al rezervarilor bun va permite sa urmariti cu usurinta si sa masurati ce canale de vanzare online functioneaza. Acest lucru va ofera cunostintele de care aveti nevoie pentru a negocia comisioane si termina parteneriate care nu sunt eficiente.

Daca sunteti in prezent in cautarea unui manager de canale perfect pentru hotelul sau pensiunea dvs., nu ezitati sa ne contactati pentru un demo.

Pentru a reusi pe o piata foarte competitiva trebuie sa aveti o varietate de parteneri de distributie, insa nu veti dori sa uitati de puterea propriului brand. Website-ul dvs. este inca unul dintre cele mai mari canale pe care le aveti la dispozitie, deoarece va permite sa obtineti rezervari care genereaza un venit semnificativ pentru unitatea dvs. Prin actualizarea site-ului, reimprospatarea continutului si asigurarea faptului ca aveti un design responsive, veti putea genera un impuls frumos in rezervarile directe in 2019.

Afla mai multe detalii pe pagina dedicata hotelurilor.

Mult succes!

De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
Mai multe articole

Vrei sa afli mai multe informatii sau sa intri in legatura cu noi?

Contacteaza-ne acum si vom analiza proiectul tau pentru a-ti oferi o solutie ce te va incanta. Intelegem ca gestionarea unei prezente online de succes poate fi dificila, de aceea suntem alaturi de clientii nostri la fiecare pas. 
CONTACT
De către Valentin Avram 26 Mar, 2021
In ziua de 26 Martie 2021 am avut ocazia de a participa la evenimentul organizat de Muzeul Ianca, ce a sarbatorit 103 ani de la Unirea Basarabiei cu România, prilej cu care a fost lansat website-ul muzeului, www.muzeulianca.ro, realizat de Hello Web. Mi-a facut placere sa prezint website-ul muzeului si am evidentiat tipurile de continut incluse in acest website: - TEXT: prezentari si descrieri ale muzeului si evenimentelor organizate. - IMAGINI: galerii foto cu sute de produse din sectiile muzeului - AUDIO: inregistrari radio cu prezentarile facute de Dl. Prof. Ion Barbuceanu, muzeograf si administrator al muzeului, prin amabilitatea D-nei Bahor Gina, de la Radio Romania Actualitati - Braila. - clipuri VIDEO: inregistrari, extrase din emisiunea "Cantec si Poveste", difuzata la TVR3, in care D-na Maria Radu face un tur la muzeului alaturi Dl. Barbuceanu. - TUR VIRTUAL, imagini cu vizualizare la 360 grade din Sectiile Etnografie si Aviatie, cu posibilitatea de a realiza un tur virtual ghidat, live, plus crearea de quiz-uri si cartonase educative. - FLIPBOOK: puteti rasfoi paginile brosurilor si cartilor publicate de muzeul Ianca, direct din website. Site-ul contine de asemenea integrare cu Google Maps, cu Google Reviews, notificare GDPR si Politica de confidentialitate, plus un blog pentru a publica imediat noutatile si evenimentele organizate de Asociatia Cultural-Istorica "Muzeul" Ianca.. Am atasat cateva imagini cu versiunile de mobil, desktop si tableta ale noului website si va invit sa vizitati, atat virtual cat si fizic, muzeul din Ianca. Felicitari si multumiri D-lui Ion Barbuceanu pentru munca depusa, alaturi de Dl. Stefanut Dragomir , directorul Liceului Teoretic „Constantin Angelescu”, D-na Dr. Brîndușa Ilie, de la Muzeul Brăilei „Carol I”, D-lui Cosmin Trofin pentru frumoasele imagini, membrilor asociatiei si partenerilor muzeului, prezentati, de asemenea in noul website.
De către Valentin Avram 15 Apr, 2020
Poti citi despre utilitatea unui tur virtual in articolul nostru despre Ce este un tur virtual si cum iti poate ajuta afacere . Exista doua tipuri de tururi virtuale, ambele folosite in strategiile de marketing imobiliar: tururi virtuale 3D si tururi virtuale interactive la 360 de grade. Un tur virtual 3D permite utilizatorilor sa experimenteze o proprietate prin fotografii lipite in format electronic pentru a crea un videoclip cu plimbarea prin spatiul prezentat. Un tur virtual de 360 ​​de grade foloseste imagini panoramice care permit vizitatorilor sa vada spatiul ca si cum ar fi in mijlocul camerei, avand inclusiv posibilitatea de a se intoarce. Ambele solutii necesita folosirea unui software specializat pentru a transforma imaginile statice in adevarate tururi. Pentru a crea un tur virtual 3D, realizeazam o serie de fotografii statice din interiorul sau exteriorul unei proprietati, apoi le „lipim” folosind software specializat pentru a crea o "plimbare" video. Deoarece acest tip de tur virtual este format din mai multe imagini statice atasate impreuna, fluxul nu este la fel de fluid si experienta utilizatorului nu este la fel de bogata in comparatie cu un tur de 360 ​​de grade. Desi utilizatorii se pot opri pentru a vedea detalii, turul virtual 3D nu permite utilizatorilor sa interactioneze cu scene sau fotografii. Pentru realizarea unui tur virtual in 360 de grade folosim o camera foto/video speciala pe care o asezam in centrul unei camere sau zone. Folosind aplicatia de mobil controlam camera care, odata activata, se roteste pentru a face o fotografie in 360 de grade a imprejurimilor sale. Fiecare fotografie este apoi incarcata in programul software de editare, care ne permite sa adaugam elemente interactive. De exemplu, multe tururi in 360 de grade ofera spectatorilor optiunea de a privi in orice directie folosind mouse-ul, de a mari anumite detalii si de a simula mersul printr-o proprietate. Avantajele de a permite cumparatorilor sa treaca printr-o proprietate sunt practic o crestere a oportunitatilor de vanzare, deoarece potentialii cumparatori au „văzut” deja spatiul si, ca urmare, va urma un traseu mai rapid prin procesul de vanzare. Pentru a crea un tur virtual care sa ajute afacerile in generarea de contacte si vanzari, folosim echipament si software adecvat, apoi personalizam turul virtual in fucntie de identitatea vizuala a clientului nostru.
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Vino sa vizitezi showroomul BoConcept si vezi gama larga de mobilier de design multifunctional, mobilă scandinava ce va inspira cu cel mai recent stil si design nordic. Pentru showroomul de mobilier BoConcept din Sos. Bucureşti-Ploiesti nr. 44C, Galeriile Comerciale Mobexpert Baneasa, am realizat un tur virtual folosind 15 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 125 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi mobilier contemporan, accesorii si corpuri de iluminat pentru spatii de locuit, de luat masa, de dormit, birouri si spatii exterioare. Vezi turul complet aici: boconcept.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Showroomul de mobilier Fleximo din Str. Zagazului nr. 21-25, One Herastrau Plaza, este unicul concept-store din Romania cu mobilier si accesorii pentru copi. Pentru Fleximo care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 101 etichete pentru produsele din showroom, cu link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi colectii integrate dedicate copiilor intre 0 si 15 ani, de la camere complete pentru bebelusi, juniori si adolescenti, accesorii si jucarii, ce se remarca prin design scandinav, functionalitate ridicata. Vezi turul complet aici: fleximo.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
A fost o placere sa vizitam showroomul de mobilier VOX Romania din zona Pipera (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord), pentru care am realizat un tur virtual folosind 12 scene panoramice cu vizualizare la 360 de grade, ce includ 87 etichete pentru produsele din showroom, cu descriere, poza, video si link care magazinul online. Pe parcursul acestui tur virtual, veti descoperi toate colectiile VOX: mobilier pentru living, dining, dormitor, camera copiilor, accesorii si decoratiuni, dar si finisaje: parchet, plinte si panouri decorative pentru placarea peretilor. Gasiti-va inspiratia si creati-va un interior frumos și unic, care sa raspunda nevoilor dumneavoastra si stilului de viata! Vezi turul complet aici: vox.sdhouse.ro
De către Valentin Avram 11 Apr, 2020
Un tur virtual este o simulare a unei locatii existente, de obicei compus dintr-o secventa de videoclipuri sau imagini statice panoramice, ce pot fi vizualizate in orice directie, la 360 de grade . Turul poate utiliza, de asemenea, alte elemente multimedia, cum ar fi efecte sonore, muzica, naratiune si text. Imaginati-va ca mergeti intr-o locatie (un restaurant, un magazin, un apartament, o expozitie sau orice alt spatiu) pentru prima data. Aruncati o privire in jur. Faceti un pas mai aproape de obiectele pe care le vedeti. Treceti prin camere. Acum imaginati-va ca faceti toate acestea pe ecranul computerului sau pe un smartphone - acest lucru se numeste tur virtual. Un tur virtual este conceput pentru a oferi spectatorului o vedere 3D foarte aproape de realitate, facandu-l popular in industria imobiliara, unde poate fi prezentata cumparatorilor interesati o vedere 3D realista a unei case sau proprietati. Cine are nevoie de un tur virtual? Tururile la 360° sunt utilizate foarte mult in scopuri educationale si comerciale si de ele pot beneficia toate tipurile de companii care prezinta un spatiu si astfel transmit incredere, isi imbunatatesc rezultatele online si isi ating obiectivele offline. Cel mai important, tururile la 360 ° functioneaza atat pentru companii de renume mondial, cat si pentru companii mici. Cu un tur de 360 ​​° puteti prezenta interiorul si detaliile spatiului si chiar puteti transmite atmosfera. Un tur virtual pentru prezentarea unui loc de joaca sau parc de aventura va oferi celor interesati de face o vizita o vedere completa asupra spatiilor de joaca. Un tur virtual creste rezervarile online pentru hoteluri si restaurante si ajuta companiile imobiliare. Expozitiile sau showroom-urile pot prezenta in detaliu exponatele iar vizitatorii online afla imediat detalii despre produsele expuse. Agentiile de design interior pot arata spatiile create in galerii 360° complete. Pentru crearea fotografiilor 360° si a tururilor virtuale, lucram doar cu aparaturi profesionala dar ne mentinem preturile foarte accesibile si ne asiguram ca fiecare client este multumit de rezultatele obtinute. Puteti programa un apel telefonic cu noi pentru a discuta detaliile sau completati formularul de contact si afla detaliile exacte a ceea ce implica realizarea unui tur virtual pentru spatiile voastre. Lasati clientii sa va descopere spatiul online prin tururi virtuale 360°.
De către Valentin Avram 10 Apr, 2019
Schimbarea rapida de comportament a consumatorilor catre online si catre dispozitivele mobile ii dezavantajeaza pe jucatorii mai mici ce se adapteaza cu greu. Pensiunile trebuie sa aiba website-uri care sa functioneze perfect pe desktop, tableta si mobil, atat din punct de vedere al design-ului cat si al functionalitatii, al fluxului online. Hello Web vine in sprijinul pensiunilor cu solutii conform bugetului lor si cu rezultate reale.
De către Valentin Avram 04 Apr, 2019
Comisionul mediu luat de Booking.com, Expedia, Hotels.com, LastMinute.com sau alte agentii de turism online (OTA) este de aproximativ 10-25%. Dar poate ajunge pana la 45% pe baza diversilor factori pe care ii voi explica in acest articol. Desi este un cost foarte mare pentru hotelieri, aceste comisioane trebuie vazute atat ca pretul platit pentru clientii ce rezerva locatia pe site-ul OTA cat si costul de marketing pentru vizibilitatea si rezervarile directe.
De către Valentin Avram 01 Apr, 2019
Cream website-uri pentru pensiuni si hoteluri mici care ajuta afacerea cu adevarat, fara costuri care sa puna presiune pe afacere, mereu conform bugetului pensiunii si mereu aducand valoare.
De către Valentin Avram 27 Mar, 2019
Rezervarile directe online sunt foarte importante pentru afacerile din industria ospitalitatii. De aceea folosim cele mai bune tehnologii pentru a oferi hotelurilor mici si mijlocii din Romania website-uri ce includ un sistem de rezervari on-line intuitiv si puternic, care sa genereze rezervari directe.
Mai multe articole
Share by: